|
S: Iphone 5S Space grey, 16GB + Spigen tough cover |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Ole_M ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 417 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mit bud på 1300kr er trukket tilbage.
Redigeret af Ole_M - 18-September-2016 kl. 18:06 |
|
![]() |
|
Voodoodolphins ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 932 |
Ok det var ærgeligt. Er bange for at hun slet ikke vil sælge den hvis det ikke kommer højere op, men der er stadig tid.
|
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Okay, så de 1200,- du har som HBO gælder ikke længere eller hvordan?
|
|
![]() |
|
Voodoodolphins ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 932 |
Det er helt og aldeles min kone der kører løbet jeg er bare formidler. Jeg sagde hun startede for lavt i ser når man ser på det generelle prisniveau. Hvis hun siger no go så bliver den ikke solgt. Men indtil videre er der stadig tid.
|
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Sikke en flad holdning at have. Jeg finder en seriøs sælger istedet. Held og lykke med "salget"
|
|
![]() |
|
Det er helt i orden Fausing men vi har altså handlet flere gange med hinanden uden problemer.
Her formidler jeg bare, så beklager du ikke kan få den for billigt. |
|
![]() |
|
oskarmm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-August-2013 Sted: vallensbæk stra Status: Offline Point: 55 |
Jeg synes også at det lyder useriøst. Jeg trækker mig også. Har ikke lyst til at spilde min tid.
|
|
![]() |
|
Helt i orden vi lukker den bare her så.
|
|
![]() |
|
For billigt? Du har selv sat prisen. Forummet her plejer at være seriøst og ikke dba.dk hvor sælgere ofte opfører sig som du gør her. Hvad så hvis vi har handlet før? Kritikken går ikke på om du er reel, men at du er useriøs. Men luk den bare - som sælger bestemmer du hvad du vil med dit salg - fremtidige afhænger blot ofte af de forrige. Mvh. Rasmus
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |