recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Iphone 5S Space grey, 16GB + Spigen tough cover
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Iphone 5S Space grey, 16GB + Spigen tough cover

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Ole_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 12-Juli-2014
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 417
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2016 kl. 18:05
Mit bud på 1300kr er trukket tilbage.

Redigeret af Ole_M - 18-September-2016 kl. 18:06
Til top
Voodoodolphins Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Januar-2007
Sted: Denmark
Point: 932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Voodoodolphins Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2016 kl. 18:08
Ok det var ærgeligt. Er bange for at hun slet ikke vil sælge den hvis det ikke kommer højere op, men der er stadig tid.
Til top
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Januar-2012
Sted: Svendborg
Point: 1646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2016 kl. 18:13
Okay, så de 1200,- du har som HBO gælder ikke længere eller hvordan?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Voodoodolphins Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2016 kl. 18:17
Det er helt og aldeles min kone der kører løbet jeg er bare formidler. Jeg sagde hun startede for lavt i ser når man ser på det generelle prisniveau. Hvis hun siger no go så bliver den ikke solgt. Men indtil videre er der stadig tid.
Til top
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2016 kl. 18:25
Sikke en flad holdning at have. Jeg finder en seriøs sælger istedet. Held og lykke med "salget"
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Voodoodolphins Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2016 kl. 18:31
Det er helt i orden Fausing men vi har altså handlet flere gange med hinanden uden problemer.

Her formidler jeg bare, så beklager du ikke kan få den for billigt.
Til top
oskarmm Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-August-2013
Sted: vallensbæk stra
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér oskarmm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2016 kl. 20:00
Jeg synes også at det lyder useriøst. Jeg trækker mig også. Har ikke lyst til at spilde min tid.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Voodoodolphins Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2016 kl. 20:01
Helt i orden vi lukker den bare her så.
Til top
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-September-2016 kl. 20:07
For billigt? Du har selv sat prisen. Forummet her plejer at være seriøst og ikke dba.dk hvor sælgere ofte opfører sig som du gør her.
Hvad så hvis vi har handlet før?
Kritikken går ikke på om du er reel, men at du er useriøs.
Men luk den bare - som sælger bestemmer du hvad du vil med dit salg - fremtidige afhænger blot ofte af de forrige.
Mvh. Rasmus
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu