recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: iPhone 6 16 GB SOLGT
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: iPhone 6 16 GB SOLGT

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Chewbacca Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 114
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chewbacca Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: iPhone 6 16 GB SOLGT
    Sendt: 03-November-2014 kl. 13:51
Jeg har torsdag den 30/10 købt mig en iPhone 6 16 GB i Space Grey.

Efter at have haft lidt tid til at lege med den hen over weekenden, er jeg kommet frem til, at skærmen desværre er for stor til mig.

Den er købt med 3 abb. men er betalt fuldt ud i torsdags. Der medfølger naturligvis kvittering. Tilbehør har ikke været pakket ud.

Jeg bor i Greve, hvor iPhonen også kan afhentes.

Jeg håber på at komme så tæt på 5.000,- som muligt, men kom med et bud .

Redigeret af Chewbacca - 04-November-2014 kl. 22:20
Chewbacca
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chewbacca Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2014 kl. 16:40
Jeg glemte at skrive, at selv om den er købt med 3 abb., er den ikke SIM låst.
Chewbacca
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2014 kl. 17:18
Hvad søren Torben, for stor.Confused Jeg frygtede også, at den var for stor til mig. Men det er den bedste mobil jeg har haft i hænderne. Held og lykke med salget af en fed mobil.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chewbacca Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2014 kl. 17:22
Ja, jeg er sgu' også selv en smule overrasket, havde ikke lige ventet at jeg ville komme frem til det.

Det er fedt med den store skærm, men den føles bare ikke rigtig for mig. Jeg synes ikke rigtig at den ligger godt i min hånd, og jeg tror at det måske også er de runde kanter der gør det.

Men ja, det er en fed mobil
Chewbacca
Til top
therazz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2010
Sted: DK
Point: 529
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér therazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2014 kl. 18:00
- bare lige et heads up .. prøv og smid et cover på ... Jeg har selv Apple's eget 'læder' etui .. jeg syntes også telefonen nærmest var for glat at holde på med de runde kanter før, nu er den perfekt.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chewbacca Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2014 kl. 18:05
Jeg har faktisk haft et cover på, godt nok et af de billigere af plastic. Apples læder og silicone covers kunne jeg ikke lige finde i nærheden, derfor en billigere udgave.

Det kan selvfølgelig godt være, at hvis der kom et ordentligt cover på ville det hjælpe.

Det kan jo være at det ender med at jeg må prøve det hvis der ikke er nogen der vil købe den.

Men tak for tippet

Redigeret af Chewbacca - 03-November-2014 kl. 18:05
Chewbacca
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chewbacca Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2014 kl. 12:24
Slet ingen bud?
Chewbacca
Til top
broholm Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-December-2004
Point: 115
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér broholm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2014 kl. 13:04
4600 afhentet
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chewbacca Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2014 kl. 13:09
Oprindeligt skrevet af broholm broholm skrev:

4600 afhentet

PB sendt
Chewbacca
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chewbacca Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2014 kl. 17:51
Er du der Broholm?
Chewbacca
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chewbacca Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2014 kl. 20:05
iPhone er stadig til salg
Chewbacca
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chewbacca Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2014 kl. 22:19
iPhone er solgt
Chewbacca
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu