|
S: iPhone 6 16 GB SOLGT |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Chewbacca ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-November-2014 kl. 13:51 |
Jeg har torsdag den 30/10 købt mig en iPhone 6 16 GB i Space Grey.
Efter at have haft lidt tid til at lege med den hen over weekenden, er jeg kommet frem til, at skærmen desværre er for stor til mig. Den er købt med 3 abb. men er betalt fuldt ud i torsdags. Der medfølger naturligvis kvittering. Tilbehør har ikke været pakket ud. Jeg bor i Greve, hvor iPhonen også kan afhentes. Jeg håber på at komme så tæt på 5.000,- som muligt, men kom med et bud ![]() Redigeret af Chewbacca - 04-November-2014 kl. 22:20 |
|
Chewbacca
|
|
![]() |
|
Chewbacca ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 114 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg glemte at skrive, at selv om den er købt med 3 abb., er den ikke SIM låst.
|
|
Chewbacca
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
Hvad søren Torben, for stor.
![]() |
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Ja, jeg er sgu' også selv en smule overrasket, havde ikke lige ventet at jeg ville komme frem til det.
Det er fedt med den store skærm, men den føles bare ikke rigtig for mig. Jeg synes ikke rigtig at den ligger godt i min hånd, og jeg tror at det måske også er de runde kanter der gør det. Men ja, det er en fed mobil ![]() |
|
Chewbacca
|
|
![]() |
|
therazz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
- bare lige et heads up .. prøv og smid et cover på ... Jeg har selv Apple's eget 'læder' etui .. jeg syntes også telefonen nærmest var for glat at holde på med de runde kanter før, nu er den perfekt.
|
|
![]() |
|
Jeg har faktisk haft et cover på, godt nok et af de billigere af plastic. Apples læder og silicone covers kunne jeg ikke lige finde i nærheden, derfor en billigere udgave.
Det kan selvfølgelig godt være, at hvis der kom et ordentligt cover på ville det hjælpe. Det kan jo være at det ender med at jeg må prøve det hvis der ikke er nogen der vil købe den. Men tak for tippet ![]() Redigeret af Chewbacca - 03-November-2014 kl. 18:05 |
|
Chewbacca
|
|
![]() |
|
Slet ingen bud?
|
|
Chewbacca
|
|
![]() |
|
broholm ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-December-2004 Status: Offline Point: 115 |
4600 afhentet
|
|
![]() |
|
PB sendt |
|
Chewbacca
|
|
![]() |
|
Er du der Broholm?
|
|
Chewbacca
|
|
![]() |
|
iPhone er stadig til salg
|
|
Chewbacca
|
|
![]() |
|
iPhone er solgt
|
|
Chewbacca
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |