|
S: iPhone 6 64GB space grey |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-November-2016 kl. 21:36 |
Har en iphone 6 64GB space grey til salg. Den er 2 år gammel. Har haft cover og beskyttelsesglas på siden første dag. Fungerer 100% og er i perfekt stand. Det følger det hele med - original emballage, høretelefoner og oplader. Billeder kan selvfølgelig fremskaffes. HBO: 2300 Redigeret af Dorf - 15-November-2016 kl. 07:29 |
|
![]() |
|
bjorno ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2008 Sted: Hellerup Status: Offline Point: 961 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor er vi i landet?
Redigeret af bjorno - 10-November-2016 kl. 23:31 |
|
![]() |
|
Dorf ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Brøndby
|
|
![]() |
|
Ingen interesse?
|
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Tja, jeg fik min vuderet til3 klik, og den er ikke pakket ud i nu
|
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
Jesper Flamand ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Oktober-2008 Status: Offline Point: 345 |
Min bedre halvdel har lige købt en 6 64gb fabriks ny for 3000 så jeg tror din Hbo er for høj.
|
|
MK Sound - Anthem - Lexicon - Samsung
|
|
![]() |
|
Ok det er lidt svært at vurdere. Jeg kiggede oprindeligt på priserne på DBA og træk 500 fra men det er umiddelbart for højt. Jeg har nu ændret HBO. Det er ikke fordi jeg prøver at rippe folk.
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |