|
[S] iPhone 6 plus Guld 128 GB |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Waver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2005 Sted: Odense C Status: Offline Point: 116 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Januar-2016 kl. 23:55 |
iPhone 6 plus Guld 128 GB sælges., iPhone 6 plus Guld 128 GB sælges.
Pris: 4500
Den har fungeret fejlfri i den tid jeg har brugt den, og sælges kun fordi jeg har fået en ny 6S plus. Der medfølger original æske, ubrugt lader og høretelefoner. Kvitteringen medfølger også, med købsdato 5-10-2014, så der er ca 10 mdr reklamationsret tilbage Den fremstår fejlfri, uden ridser i skærm eller på bagsiden. Det eneste jeg kan finde på den er en ridse i kanten ved høretelefon-stikket. Se på billederne. Ikke en ridse man lægger mærke til ved brug. Kan sendes, modtager betaler fragtomkostninger. Kan betales via overførelse til konto, swipp, mobilepay eller kontant, (Ved afhentning eller aftalt mødested.) Billeder kan ses her: http://www.dba.dk/iphone-6-plus-128-gb-guld/id-1020988120/
Redigeret af Waver - 07-Januar-2016 kl. 12:46 |
|
![]() |
|
Waver ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Oktober-2005 Sted: Odense C Status: Offline Point: 116 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
op!
|
|
![]() |
|
ny pris
|
|
![]() |
|
Slet ingen der er interesseret??
|
|
![]() |
|
bump
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |