|
S: Iphone 6. |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
soundguy ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Februar-2016 Status: Offline Point: 30 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Billeder i toppen af annoncen
|
|
![]() |
|
soundguy ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 13-Februar-2016 Status: Offline Point: 30 |
op
|
|
![]() |
|
Beaviz ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 23-Februar-2016 Status: Offline Point: 1 |
1200 budt
|
|
![]() |
|
tbj2803 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2008 Status: Offline Point: 76 |
Hejsa,
Jeg vil blot informere andre brugere om, at soundguy (sælgeren i denne tråd) er en svindler.! Jeg valgte at betale de 1200,- kr for iphonen, men har ikke set skyggen af telefonen. Ligeledes besvarer han ikke mine beskeder her på siden mere. Hvis nogen har erfaringer med ham fra tidligere handler eller har nogle personlige oplysninger omkring ham (så jeg kan politianmelde ham) må i meget gerne kontakte mig. |
|
![]() |
|
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
![]() Det er virkelig lort når man oplever sådan nogle idioter på nettet. Hvordan betalte du? Er der ikke mulighed for at opstøve et navn, som du kan give videre til politiet? |
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
Hejsa, Jeg var også ved at handle med ham men sprang (heldigvis kan jeg se) fra i tide da jeg synes noget var uldent. Her er de info jeg nåede at få på ham. De er sikkert falske. Daniel Børner Ellemosevej 16 4960 Holeby mobil 71869517 (sikkert taletids kort) Er ked af at høre om din oplevelse. Håber at du finder ud af at få dine penge igen. /Jacob
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Ærgeligt.
Min hustru er fra Lolland og kunne aldrig drømme om at sige LollandFalster. Det vil svare til at sige telefonen befinder sig i JyllandFyn. Håber du får dine penge tilbage eller at telefonen dukker op. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |