recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Iphone 6.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Iphone 6.

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
soundguy Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-Februar-2016
Status: Offline
Point: 30
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér soundguy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2016 kl. 17:36
Billeder i toppen af annoncen
Til top
soundguy Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 13-Februar-2016
Point: 30
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér soundguy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2016 kl. 23:36
op
Til top
Beaviz Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 23-Februar-2016
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beaviz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Februar-2016 kl. 15:18
1200 budt
Til top
tbj2803 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Januar-2008
Point: 76
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tbj2803 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2016 kl. 18:52
Hejsa,

Jeg vil blot informere andre brugere om, at soundguy (sælgeren i denne tråd) er en svindler.! Jeg valgte at betale de 1200,- kr for iphonen, men har ikke set skyggen af telefonen. Ligeledes besvarer han ikke mine beskeder her på siden mere. Hvis nogen har erfaringer med ham fra tidligere handler eller har nogle personlige oplysninger omkring ham (så jeg kan politianmelde ham) må i meget gerne kontakte mig.
Til top
Jimmbo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 17-August-2007
Sted: Risskov..
Point: 1966
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jimmbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2016 kl. 19:25
Oprindeligt skrevet af tbj2803 tbj2803 skrev:

Hejsa,

Jeg vil blot informere andre brugere om, at soundguy (sælgeren i denne tråd) er en svindler.! Jeg valgte at betale de 1200,- kr for iphonen, men har ikke set skyggen af telefonen. Ligeledes besvarer han ikke mine beskeder her på siden mere. Hvis nogen har erfaringer med ham fra tidligere handler eller har nogle personlige oplysninger omkring ham (så jeg kan politianmelde ham) må i meget gerne kontakte mig.

Thumbs Down
Det er virkelig lort når man oplever sådan nogle idioter på nettet. Hvordan betalte du? Er der ikke mulighed for at opstøve et navn, som du kan give videre til politiet?

Til top
mylle Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Juli-2004
Sted: Hjallerup, DK
Point: 1299
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mylle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2016 kl. 20:21
Oprindeligt skrevet af tbj2803 tbj2803 skrev:

Hejsa,

Hejsa,

Jeg var også ved at handle med ham men sprang (heldigvis kan jeg se) fra i tide da jeg synes noget var uldent.

Her er de info jeg nåede at få på ham. De er sikkert falske.

Daniel Børner
Ellemosevej 16
4960 Holeby

mobil 71869517 (sikkert taletids kort)

Er ked af at høre om din oplevelse. Håber at du finder ud af at få dine penge igen.

/Jacob
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2016 kl. 06:22
Ærgeligt.

Min hustru er fra Lolland og kunne aldrig drømme om at sige LollandFalster. Det vil svare til at sige telefonen befinder sig i JyllandFyn.

Håber du får dine penge tilbage eller at telefonen dukker op.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu