|
S: Iphone 7 |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
Basto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-December-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 533 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg har ikke modtaget nogen PM fra dig .. Men kan se du har vaeret online i dag
det er nok en teknisk fejl.. jeg vil mene jeg har Koebt telefonen da jeg afgav sidste bud 19.59 mvh michael
|
|
![]() |
|
Basto ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-December-2011 Sted: danmark Status: Offline Point: 533 |
Hej kenneth jeg sendt dig en PM .. med tlf nr
jeg kan afhente i aarhus mandag evt Mvh michael
|
|
![]() |
|
Har ikke hørt noget endnu ? Hvad er retningslinjer for auktion her på siden ?
![]() |
|
![]() |
|
Har ikke hørt noget endnu ? Hvad er retningslinjer for auktion her på siden ?
![]() Mvh Michael
|
|
![]() |
|
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
Mon ikke fuglen er fløjet?
Der er en tråd her i forum, hvor man kan anmelde sælgere. http://forum.recordere.dk/kber-og-slgertrd-tjek-her-fr-du-handler_topic119384.html Redigeret af Mufti - 02-August-2017 kl. 11:52 |
|
![]() |
|
Hej Mufti. Han får lige chancen til at svare mig til næste gang han er online .. men mistanken om at han ikke fik det han håbede for sin iPhone 7. Har strejfet mig
![]() Men tro mig han får hele advarsels turen Så alle kan skånes for ham her på siden Men han skal ha chancen til at svare mig når han er online næste gang Mvh Michael PS troede egentlig kun det var i den blå avis at folk snød andre |
|
![]() |
|
DVDO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2012 Status: Offline Point: 645 |
Tror ikke du skal regne med at han er online igen, klikker du på hans profil, kan du se at den ikke længere er aktiv.
|
|
![]() |
|
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
Købte en brugt iPad af ham for en uges tid siden, ingen problemer der.
|
|
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
Er da enig i at det er dårlig stil ikke at melde ud om der evt. er højere bud andre steder etc.... Når det er sagt: Hvad er du blevet snydt for? Der er, så vidt jeg kan forstå, ingen der har taget dine penge? Så du har spildt lidt tid på at afgive et (urealistisk) lavt bud på en tlf. (Der var ingen advarselsklokker der ringede her?) Jeg ville i hvert fald have en rimelig god forklaring, med noget dokumentation, før jeg købte en splinterny tlf. til halv pris uden kvittering Så som sagt enig i at sælger ikke har håndteret det imponerende. Men synes måske at du svinger det lidt højt op..... og glemte den kritiske sans lidt, da der var en (for) billig tlf. i sigte.... |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
#thor
helt enig.
|
|
![]() |
|
? Er ikke helt med ... På recordere er min overbevisning at folk der er her er reelle .. BLa fordi brugere advarer imod folk der vil snyde ..
Så hvis man er smart i en fart og starter uden mindste pris .. så er det jo ris til egen røv og bordet fanger Så ja føler mig snydt . Iøvrigt hvor læser du i auktionen at prisen er urealistisk lav ? Står det skrevet nogen steder ? |
|
![]() |
|
Sku han ha en krammer og en sut .. hvis der kun var budt 2 kroner
Også alle var på sommerferie og ikke så auktionen ? Og en stor undskyldning .. ???? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |