recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Iphone 7
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Iphone 7

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2017 kl. 07:43
jeg har ikke modtaget nogen PM fra dig .. Men kan se du har vaeret online i dag 
 det er nok en teknisk fejl.. jeg vil mene jeg har Koebt telefonen da jeg afgav sidste bud 19.59

mvh michael
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2017 kl. 18:03
 Hej kenneth jeg sendt dig en PM .. med tlf nr
jeg kan afhente i aarhus mandag evt 

Mvh michael
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2017 kl. 19:35
Har ikke hørt noget endnu ? Hvad er retningslinjer for auktion her på siden ?
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-August-2017 kl. 19:09
Har ikke hørt noget endnu ? Hvad er retningslinjer for auktion her på siden ? 

Mvh Michael
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Point: 4909
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2017 kl. 11:48
Mon ikke fuglen er fløjet?

Der er en tråd her i forum, hvor man kan anmelde sælgere.

http://forum.recordere.dk/kber-og-slgertrd-tjek-her-fr-du-handler_topic119384.html

Redigeret af Mufti - 02-August-2017 kl. 11:52
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2017 kl. 13:24
Hej Mufti. Han får lige chancen til at svare mig til næste gang han er online .. men mistanken om at han ikke fik det han håbede for sin iPhone 7. Har strejfet mig

Men tro mig han får hele advarsels turen
Så alle kan skånes for ham her på siden

Men han skal ha chancen til at svare mig når han er online næste gang

Mvh Michael

PS troede egentlig kun det var i den blå avis at folk snød andre
Til top
DVDO Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2012
Point: 645
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DVDO Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2017 kl. 13:36
Tror ikke du skal regne med at han er online igen, klikker du på hans profil, kan du se at den ikke længere er aktiv.
Til top
matv88 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Februar-2008
Point: 1149
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér matv88 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2017 kl. 21:05
Købte en brugt iPad af ham for en uges tid siden, ingen problemer der.
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2008
Point: 1924
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2017 kl. 22:24
Oprindeligt skrevet af Basto Basto skrev:

Hej Mufti. Han får lige chancen til at svare mig til næste gang han er online .. men mistanken om at han ikke fik det han håbede for sin iPhone 7. Har strejfet mig

Men tro mig han får hele advarsels turen
Så alle kan skånes for ham her på siden

Men han skal ha chancen til at svare mig når han er online næste gang

Mvh Michael

PS troede egentlig kun det var i den blå avis at folk snød andre

Er da enig i at det er dårlig stil ikke at melde ud om der evt. er højere bud andre steder etc....

Når det er sagt:
Hvad er du blevet snydt for? Der er, så vidt jeg kan forstå, ingen der har taget dine penge?

Så du har spildt lidt tid på at afgive et (urealistisk) lavt bud på en tlf. (Der var ingen advarselsklokker der ringede her?)
Jeg ville i hvert fald have en rimelig god forklaring, med noget dokumentation, før jeg købte en splinterny tlf. til halv pris uden kvittering

Så som sagt enig i at sælger ikke har håndteret det imponerende. Men synes måske at du svinger det lidt højt op..... og glemte den kritiske sans lidt, da der var en (for) billig tlf. i sigte....
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2017 kl. 22:38
#thor

helt enig. 
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2017 kl. 09:23
? Er ikke helt med ... På recordere er min overbevisning at folk der er her er reelle .. BLa fordi brugere advarer imod folk der vil snyde ..
Så hvis man er smart i en fart og starter uden mindste pris .. så er det jo ris til egen røv og bordet fanger
Så ja føler mig snydt .   Iøvrigt hvor læser du i auktionen at prisen er urealistisk lav ? Står det skrevet nogen steder ?
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2017 kl. 09:26
Sku han ha en krammer og en sut .. hvis der kun var budt 2 kroner
Også alle var på sommerferie og ikke så auktionen ?
Og en stor undskyldning .. ????
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu