recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Iphone 7
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Iphone 7

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-December-2011
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 533
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2017 kl. 10:45
Enig med Chris
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2017 kl. 10:52
Men Thor forstår jeg dig ret ? Mener du det er okay at han snyder hvis priser er budt op i 4700 kr ? Evt ?
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2017 kl. 10:53
Hvis hans ønske var bud på 5800 kr ?
Til top
thor-thor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-Marts-2008
Point: 1924
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thor-thor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2017 kl. 00:52
Jeg mener ikke at sælger er ok! Jeg mener samtidig også at det er helt på sin plads at nævne sælger i anmeldelsestråden, så andre kan se at han er tvivlsom at handle med og at man ikke skal forvente at aftaler overholdes!
Min kommentar skulle, som det vist også fremgik, på ingen måde ses som et forsvar for sælger!

Der hvor kæden, efter min mening hopper en smule af er når der bliver råbt snyd og der bliver lagt op til at sælger nærmest har bedraget nogen. Realistisk set bliver en tlf. som denne formentlig solgt til over 4k uden problemer, hvis der er bare er en nogenlunde forklaring på hvordan tingene hænger sammen. Så at man skulle komme igennem med at bud på 2650,- ville være meget usædvanligt.
Så stod jeg i samme situation ( men jeg ville næppe købe en tlf der er ny uden kvit. Medmindre der var en virkelig god forklaring og sælger kunne underbygge det, da jeg ikke gider blandes ind i handel med varme varer)
Men alligevel: ville jeg selvfølgelig håbe på en handel. Men samtidig ville jeg nok tænke at det var højst usandsynligt at sælger ikke afsatte den til en bedre pris et andet sted..... (Hvilket sælger selvfølgelig bør oplyse!)

Det er vel den sædvanlige med at hvis noget virker for godt til at være sandt........

Men synes som sagt at det er fint at sælger hænges ud (og evt. blev udelukket fra at handle på siden)....
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2017 kl. 08:36
Ja vi bliver ikke enige Thor .. men for de andre brugeres skyld så lad os stoppe den her .. og glæde os over at andre er advaret.

Mvh Michael
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2017 kl. 10:17
Iøvrigt det der gjorde det ekstra svært at gennemskue var at han oprettede sin profil herinde i 2011 ..

Havde han oprettet den for en uge siden havde det giver mere stof til eftertanke

Go dag
Til top
Nilloviz Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-Februar-2016
Sted: Dk
Point: 105
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nilloviz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2017 kl. 10:56
På den anden side, kan man jo også sige, at det netop er ved auktioner, at man nogle gange kan gøre et kup, hvis prisen ikke bliver budt op. Så er det jo bare ens held.
Dog var der også lige det med kvitteringen og de manglende svar på spørgsmål hertil, som gjorde det lidt suspekt...
Til top
Basto Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Basto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-August-2017 kl. 11:44
Nilloviz. Det er præcis det jeg mener

Mvh Michael
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu