|
S: iPod nano 7 med adapter til dock |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6398 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-November-2012 kl. 12:09 |
Så fandt jeg ud af det...
Når jeg tilslutter min næsten nye nano til docken på min DAB-radio via adapteren (som jeg lige har købt), kan jeg ikke slukke nano Men værre er, at jeg ikke kan skifte kilde tilbage til f.eks. DAB - kilden er låst til iPod nano er grøn og alt tilbehør medfølger (øretelefoner og USB-kabel) Nypris 1500 kr. samlet (kvitteringer haves), sælges for 1000 kr afhentet Randers C 1100 kr. inkl. forsendelse
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6398 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Glemte lige... 16 GB
|
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
bump
Nypris 1500 kr. samlet (kvittering for nano haves), sælges for 950 kr afhentet Randers C 1000 kr. inkl. forsendelse |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
bump
Nypris 1500 kr. samlet (kvittering for nano haves), næsten ubrugt, sælges for 850 kr afhentet Randers C 900 kr. inkl. forsendelse |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |