|
s: iPod Touch, Nintendo Wii, Mac Mini |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Oktober-2014 kl. 14:50 |
Hej
Har lidt blandet jeg ikke bruger: Nintendo Wii, ikke brugt meget med to controllere. kr. 450 MacMini A1176, 2 GB ram, 60 GB, HD. Mener det er 1.6. ghz. kr. 600 iPod Touch 4. gen. med retina skærm, 8 GB kr. 400. Bud er da også velkomne, men forbeholder mig at afvise :-) Billeder kan sendes af det hele. De er i Hillerød, men kan bringes til København eller sendes. Mvh Christian
|
|
![]() |
|
Rolias ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Juli-2008 Sted: København V Status: Offline Point: 473 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vil godt købe MacMinien og iPod.
Jeg bor i København, så godt mødes eller sådan. Redigeret af Rolias - 05-Oktober-2014 kl. 15:03 |
|
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
|
|
![]() |
|
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det lyder godt... Jeg kan tage dem med i morgen. Jeg sender PB med telefonnummer. Så kan vi aftale nærmere.... Jeg nulstiller mac
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |