recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Jacob Jensen Electronic Parking Disc II
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Jacob Jensen Electronic Parking Disc II

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 663
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Jacob Jensen Electronic Parking Disc II
    Sendt: 02-April-2017 kl. 11:22
Sælger denne helt ny elektronisk parkeringsskive fra Jacob Jensen.
Fik den som julegave men fik en mandags model som fejlede efter et par måneder. Da jeg ikke kunne vente med at bytte, købte jeg en ny og har i mellem tiden fået byttet den defekte.
Den er købt hos av-cables.dk, stadig i ubrudt emballage med kvittering og 2 års garanti.
Sælges for 450 kr. - kan afhentes i Brøndby.

Til top
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2017 kl. 20:48
Slet ingen der kan bruge sådan en?
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2017 kl. 00:02
Tror ikke der er så mange der mangler den til deres hjemmebiograf ;)
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7256
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2017 kl. 07:55
Og man får tit en elektronisk p Skive med ved bilkøb.

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2017 kl. 09:44
Køb den køb den køb den

Min ParkOne sidder bare i ruden og gør arbejdet med at huske at stille ankomst tidspunkt. Og den har selv stillet om til sommertid. Så skal bare skifte batteri hvert 3.år.

Redigeret af Kampus - 04-April-2017 kl. 09:44
Til top
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2017 kl. 10:02
Der sidder også 2 store knapcelle batterier i den så der burde være nok saft til nogle år.
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2017 kl. 10:49
Hvis det er denne her, kan det være prisen skal justeres lidt for at få den solgt.
Til top
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2017 kl. 11:09
Oprindeligt skrevet af tipsen tipsen skrev:

Hvis det er denne her, kan det være prisen skal justeres lidt for at få den solgt.

Måske skulle du huske at skrive at det kræver medlemskab for at opnå prisen.
Den pris jeg tilbyder er under den normale pris uanset hvor den vare købes lige nu, check evt. pricerunner. Gør man sig lidt umage ved at kigge forskellige steder så tror jeg heller ikke nogen kan synes prisen er uretfærdig - måske lige bortset fra dig .
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2017 kl. 11:19
Jeg mener skam ikke en pris kan være uretfærdig - det er jo blot spørgsmål om udbud og efterspørgsel. Held og lykke med salget.
Til top
aeblemanden Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-September-2015
Point: 96
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aeblemanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2017 kl. 09:15
Man kan også snuppe en park one til 199 i Aldi, vil derfor byde 300 for din.
Til top
Dorf Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Dorf Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2017 kl. 11:03
Oprindeligt skrevet af aeblemanden aeblemanden skrev:

Man kan også snuppe en park one til 199 i Aldi, vil derfor byde 300 for din.

Du kan få den for 400.
Til top
Drunken Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 05-April-2017
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Drunken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2017 kl. 21:17
AV Cables har den til 469kr fra ny ;)
300kr virker fint.  Byder også 300kr - hvis anden køber hopper fra.

Mvh Drunken :) 
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu