|
S: Jamo, Audiovector højttalere |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mnimand ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-April-2014 Status: Offline Point: 17 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-August-2014 kl. 15:49 |
Hejsa,
Jeg får ikke skidtet brugt mere, så nu ryger det til salg. 1 x Center højttalere, Audiovector C-Series... SOLGT! 1 x Yamaha Subwoofer YST-SW105 1 sæt Jamo Studio 180 Højttalere. Tingene befinder sig i brønderslev, men kan også afhentes i Hjørring eller Aalborg, efter aftale :) Smid et bud... Samlet eller hver for sig betyder ikke så meget... Pris ide: 3-400 pr del. Billeder findes her: https://www.dropbox.com/sh/361frv50uvlrwir/AACMUR4ebei18kxpimcfZ4oaa ¨ vh Mikkel. Redigeret af Mnimand - 18-September-2014 kl. 19:29 |
|
![]() |
|
Cykle ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-September-2012 Sted: Svenstrup Status: Offline Point: 66 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kan da ligge ud med 350 afhentet for sub.
|
|
![]() |
|
Mnimand ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-April-2014 Status: Offline Point: 17 |
Det er noteret... Vi lader den lige køre i 10 dage...
Jeg har desuden sat tingene til salg på Gulgoggratis også til overpriser.. :o) vh Mikkel
|
|
![]() |
|
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
hvad med 800 for det hele?
|
|
![]() |
|
Det er fint - 800,- så får du hele molevitten :)
|
|
![]() |
|
@henningdalgaard
Er du interesseret? :)
|
|
![]() |
|
Cykle ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-September-2012 Sted: Svenstrup Status: Offline Point: 66 |
Jeg er stadig interesseret i subben hvis du ik får liv i ham
mvh
|
|
![]() |
|
henningdalgaard ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-September-2004 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1686 |
det var til en ven, og har været på ferie i 3 uger, sorry. Vender lige tilbage så snart jeg hører noget fra ham.
|
|
![]() |
|
Cylle, du kan få subbe. For 350,- :-)
|
|
![]() |
|
Lyder godt :)
Smid info i min mail fra profilen, vil gerne afhente den i Aalborg hvis det kan lade sig gøre. mvh
|
|
![]() |
|
Subben er solgt.. Centerhøjtalere og Højttalere er stadig til salg :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |