|
S: JBL ScreenArray biohøjttalere |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4494 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-August-2014 kl. 08:41 |
Sælger mine JBL ScreenArray biografhøjttalere. Har kun spillet i en hjemmebio og er af mange kåret til bedste hjemmebio de nogensinde har hørt. Højttalerne kræver aktiv deling. Følsomhed på bas: 97db@1w. Følsomhed på waveguide: 115@1w. Kræver derfor ikke meget effekt for at spille reference ubesværet. ![]() ![]() Befinder sig på Frederiksberg. Fast pris: 20.000kr. Er man interesseret kan min erfaring og viden ang. opsætning indgå og jeg tager måleudstyr med ud til køber og sikrer det er sat korrekt op. Demo tilbydes ved seriøs interesse.
Redigeret af Jonas_h - 16-August-2014 kl. 09:49 |
|
![]() |
|
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4494 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Op op :)
|
|
![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøver lige igen... Hvis man ikke kan overskue aktiv deling, kan passivt filter tilkøbes.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |