|
SOLGT jbl sva1500 7.0 sæt SOLGT |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
power ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 124 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-December-2023 kl. 20:03 |
Hej
Kunne du være intr. I at sælge den som er i stykker. Mangler nemlig frontstof til en Mvh.
|
|
Jbl Array Cinema
|
|
![]() |
|
spanky ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2010 Sted: Store Heddinge Status: Offline Point: 381 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Super fint, jeg vil dog tillade mig at lade dem stå på nettet indtil da 😊
|
|
![]() |
|
JesperRou ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-August-2009 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 203 |
I så fald, tror jeg at vi kan handle :)
|
|
![]() |
|
spanky ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2010 Sted: Store Heddinge Status: Offline Point: 381 |
Jeg ved jeg har en tur til Århus d. 27/12 hvis det er
|
|
![]() |
|
JesperRou ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-August-2009 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 203 |
Jeg bruger SVA1500 som rear/side og en af dem har været på gulvet (fandens gæster). Så, hvis du ikke var helt på Sjælland, havde jeg taget imod buddet med det samme :( Skulle du ende i Jylland på et tidspunkt, aftager jeg dem gerne.
|
|
![]() |
|
Nå, nu er det vist tid til at disse forrygende højttalere kommer videre, pladsen skal bruges til noget andet nu 😊
Ny pris.
|
|
![]() |
|
Hej mulle, jamen det går helt fint med dem, de er her endnu 😋
Prisen har dog ikke ændret sig synderligt 😊
|
|
![]() |
|
MulleB ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
hvordan ser det ud med mine gamle højttalere, er de solgt? Hvis ikke, hvad er prisen så i dag? |
|
![]() |
|
Vi prøver lige igen, de er stadig til salg
![]() |
|
![]() |
|
ny pris 😊
|
|
![]() |
|
nej tak 😊
Og nej der er ikke kabler med, men der er 7 højttalere og 6 standere 😉
|
|
![]() |
|
Birdeyeblind ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-Marts-2021 Sted: Faaborg Status: Offline Point: 7 |
Kan vi gøre det klassisk 4000kr så vi jo midt imellem din pris og mit bud. Jeg regner med det er inkl højttalerkabel der skal trækkes rundt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |