recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: JVC N7 projektor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: JVC N7 projektor

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JohnConnor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Januar-2015
Status: Offline
Point: 1033
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JohnConnor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: JVC N7 projektor
    Sendt: 24-Juni-2024 kl. 16:20

Få biografoplevelsen hjem i stuen med denne fantastiske JVC NX7 projektor! Med 4K e-shift teknologi får du billedskarphed, der kan gøre selv Tom Cruise misundelig. Farverne er så levende med HDR10 og HLG support, at regnbuer blegner ved siden af. Og med en lysstyrke på 1.900 lumen og et kontrastforhold på 100.000:1 får du et billede, der er lige så imponerende som det lyder.

Hvorfor sælger jeg? Min stue har været biograf længe nok, og nu er det din tur til at opleve magien. Grib chancen og få din egen hjemmebiograf, komplet med en pose mikropopcorn på husets regning.

Kontakt mig for mere info eller en demo - du vil ikke fortryde det!


Evt med 135” lærred 

Pris 46.000 DKK




Redigeret af JohnConnor - 24-Juni-2024 kl. 16:26
Til top
JohnConnor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Januar-2015
Status: Offline
Point: 1033
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JohnConnor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2024 kl. 16:08
Stadig til salg

Sat ned til 42.000 DKK
Til top
JohnConnor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Januar-2015
Status: Offline
Point: 1033
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JohnConnor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2024 kl. 15:07
Reserveret til 35.000 DKK
Til top
Justin Kapelke Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 25-Marts-2014
Sted: Langeland
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Justin Kapelke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2024 kl. 11:16
Hvor henne i landet og hvor gammel er den?
Til top
JohnConnor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Januar-2015
Status: Offline
Point: 1033
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JohnConnor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2024 kl. 13:14

Kastrup men kører til Jylland en til to gange om måneden.
Kan lige se om jeg kan finde original kvittering men den er på første pære med få timer. Har hygget mere med teknik end set film som du kan se i bio tråden jeg har
Til top
JohnConnor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Januar-2015
Status: Offline
Point: 1033
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JohnConnor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-August-2024 kl. 21:36
Stadig til salg - ryger på eBay næste måned:)
Til top
JohnConnor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Januar-2015
Status: Offline
Point: 1033
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JohnConnor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 4 timer 17 minutter siden kl. 16:14
Nedsat til 30.000
👍
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu