|
S: JVC X35 projektor *SOLGT* |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12456 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-November-2016 kl. 03:20 |
Sort. Brugt, men i rigtig god stand. Helt frisk lampe med en time eller to på sidder i, og en ekstra med 2840 timer på følger med. Lamperne til X35 skal kunne holde op til 4000 timer.
9000,- inklusive eventuel forsendelse indenfor landets grænser. Læs mere hos producenten. ![]() (i1-måledimsen der ligger ovenpå kassen følger IKKE med) Redigeret af Naiera - 07-December-2016 kl. 21:55 |
|
![]() |
|
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor gammel er den, og hvorfor har du skiftet pæren før tid?
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12456 |
Pæren blev skiftet fordi jeg ville se hvor meget mere lys der var på den nye.
Præcis hvor gammel den er skal jeg lige finde ud af. Jeg er ikke første ejer. |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6411 |
Jeg overvejede at udskifte min X35 med en X5000, da prisen var nede på 30K Black Friday
Men jeg gjorde det ikke: Min X35 er simpelthen for god til, at jeg vil sælge den for 10K
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 33 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
Hvor meget bedre end en Panasonic pt-ae-4000 Hvor meget bedre end en Sony Hw45es
|
|
![]() |
|
MEGET bedre end den Panasonic og, synes jeg, også bedre end den Sony. Marginalerne er lidt mindre med sidstnævnte, men jeg har haft en HW50 i seks uger, og jeg kan bedre lide JVC X30/35 (de er praktisk talt identiske).
|
|
![]() |
|
Den er fra 06/05/13.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 33 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
Ok Tak. Tror nu hellere jeg vi ha en Sony.
|
|
![]() |
|
Spørgsmålet er vel så om du kan finde en Sony til 9k
![]() |
|
![]() |
|
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
Har du et overblik over, hvor mange timer den har kørt i alt? |
|
![]() |
|
Cirka 2840
![]() |
|
![]() |
|
Vil godt byde 8000,-.Afhenter på din adresse i Århus?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |