recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Solgt - må slettes
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Solgt - må slettes

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
JohnConnor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Januar-2015
Status: Offline
Point: 974
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JohnConnor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Solgt - må slettes
    Sendt: 27-September-2021 kl. 22:42
Efter opgradering til N7 skal den nuværende projektor i biografen videre til en ny ejer.

Kender du ikke til JVC er Google din ven, men kort fortalt reference inden for godt billede og høj kontrast.

Har selv købt afløseren til 40.000 brugt så tænker 22.000 for denne er en fin pris. 1. Pære og 900 timer på bagen

Skriv PM for mere info


Redigeret af JohnConnor - 25-Oktober-2021 kl. 20:43
Til top
stridsvognen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-December-2011
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 1064
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stridsvognen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2021 kl. 13:11
40000kr for en brugt N7?
Lumagen Radiance XS+3D/2041|Luxman PD555 Limited edition|SONY VPL-VW270ES|JVC N7|SonyG90|Marquee 9500LC|LG OLED C7|Oppo83/103D/203|Panasonic UB900/420|Xbox One X||Denon DVDA1UD|Denon AVC X6300
Til top
JohnConnor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Januar-2015
Status: Offline
Point: 974
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JohnConnor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Oktober-2021 kl. 20:02
Oprindeligt skrevet af stridsvognen stridsvognen skrev:

40000kr for en brugt N7?

Jep. Havde gået 400 timer og han havde alt tilbehør helt ned til tape på dele, så fik dem helt som “ny” med posten i original kasse.

Har set dem til omkring 50.000 for nye men så er det rent lotteri hvad man får og vil gerne spare 10.000
Til top
JohnConnor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Januar-2015
Status: Offline
Point: 974
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JohnConnor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2021 kl. 19:18
Så er den nye projektor oppe og det er tid at den nuværende får nyt hjem - ny pris denne uge 20.000 og er du tæt på så byd i en PM

Du får kontra de lidt ældre JVC modeller - HDR, 4K understøttelse og mere lys på lærred. 

Den skal afsted snart så skriv og giv familien en tidlig julegave😂👍🏻
Til top
jakeh Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 29-Januar-2010
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jakeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Oktober-2021 kl. 22:01
Oprindeligt skrevet af JohnConnor JohnConnor skrev:

Så er den nye projektor oppe og det er tid at den nuværende får nyt hjem - ny pris denne uge 20.000 og er du tæt på så byd i en PM

Du får kontra de lidt ældre JVC modeller - HDR, 4K understøttelse og mere lys på lærred. 

Den skal afsted snart så skriv og giv familien en tidlig julegave😂👍🏻

Hej JohnConnor,

Jeg er interesseret, men er "ny" på dette forum (long time lurker) så kan derfor ikke skrive PM - kan du sende PM til mig eller er det ikke ikke så nemt at komme udenom? Cry

/Jakob
Til top
jakeh Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 29-Januar-2010
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jakeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2021 kl. 11:51
Oprindeligt skrevet af JohnConnor JohnConnor skrev:

Så er den nye projektor oppe og det er tid at den nuværende får nyt hjem - ny pris denne uge 20.000 og er du tæt på så byd i en PM

Du får kontra de lidt ældre JVC modeller - HDR, 4K understøttelse og mere lys på lærred. 

Den skal afsted snart så skriv og giv familien en tidlig julegave😂👍🏻

Jeg kan se du har sendt mig en PM, men jeg kan ikke få lov at se den.. Cry

Kunne du eventuelt smide mig en email på 0.trick-jumpere@icloud.com - så kan vi komme i kontakt på den måde. Smile

/Jakob
Til top
JohnConnor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Januar-2015
Status: Offline
Point: 974
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JohnConnor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2021 kl. 13:00
Oprindeligt skrevet af jakeh jakeh skrev:

Oprindeligt skrevet af JohnConnor JohnConnor skrev:

Så er den nye projektor oppe og det er tid at den nuværende får nyt hjem - ny pris denne uge 20.000 og er du tæt på så byd i en PM

Du får kontra de lidt ældre JVC modeller - HDR, 4K understøttelse og mere lys på lærred. 

Den skal afsted snart så skriv og giv familien en tidlig julegave😂👍🏻

Done
 

Jeg kan se du har sendt mig en PM, men jeg kan ikke få lov at se den.. Cry

Kunne du eventuelt smide mig en email på 0.trick-jumpere@icloud.com - så kan vi komme i kontakt på den måde. Smile

/Jakob

Done
Til top
JohnConnor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Januar-2015
Status: Offline
Point: 974
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JohnConnor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Oktober-2021 kl. 16:11
Solgt

Redigeret af JohnConnor - 10-Oktober-2021 kl. 16:33
Til top
jakeh Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 29-Januar-2010
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jakeh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2021 kl. 12:35
Oprindeligt skrevet af JohnConnor JohnConnor skrev:

Solgt

Hej JohnConnor,

Nu er det efterhånden 1,5 uge siden at du skrev "Det er en aftale :)" til mit bud på mail og hvor du satte solgt på tråden. 
Jeg har ikke hørt fra dig siden - trods adskillige mails - så har du solgt den til anden side trods dette?

Egentligt ville det bare være dejligt bare at få en afklaring, for det er ikke specielt fedt at gå og være i tvivl så lang tid. Ouch

/Jakob


Redigeret af jakeh - 20-Oktober-2021 kl. 12:42
Til top
henningdalgaard Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-September-2004
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 1665
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henningdalgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Oktober-2021 kl. 11:04
Håber du får din projektor :-)
Til top
keldp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 712
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér keldp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2021 kl. 06:34
Dårlig Stil.
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890
BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80    Højtalere
Front : Dali, Mentor 5
Center: Dali Suite C 0.8
Bag:Dali Suite Rear.
Sub: Dali S 12.
Til top
Tingkaer Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Marts-2011
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tingkaer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2021 kl. 19:57
Stadig ikke hørt noget ?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu