recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Så kan Slysoft begge dele!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSå kan Slysoft begge dele!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Direkte link til dette indlæg Emne: Så kan Slysoft begge dele!
    Sendt: 06-Marts-2007 kl. 00:24
spacer
AnyDVD HD har samme funktionalitet som AnyDVD, men med yderligere understøttelse af HD-DVD (High Definition DVD) & Blu-Ray, inklusive afkryptering af HD-DVD film.

Muliggør fremvisning af film på en almindelig monitor, uden HDCP understøttet grafikkort og uden HDCP understøttet monitor. Ingen grund til at købe en dyr monitor. Sweet!

Redigeret af MCenterFreak - 06-Marts-2007 kl. 00:33
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2007 kl. 00:31

Og Citat:

Features HD-DVD
  • Samme funktioner som normale AnyDVD
  • Fjerner kryptering (AACS) på HD-DVDer
  • vis film på en almindelig monitor, uden HDCP understøttet grafikkort og uden HDCP understøttet monitor.
  • afspil skiver på din PC med PowerDVD Ultra, som ellers ikke ville køre.
  • Fjerner operatørbegrænsninger. Du kan vælge lydspor og undertekster uden at skulle tilbage til skivens menu.
  • Fjerner voksenbeskyttelse.
  • Muliggør fjernelse eller skip af Studio Logoer og advarsler.
  • Med "magisk filerstatning &byt;" kan du remastere enhver kommerciel film ved brug af simple XML skripts.
  • Et "skal have" værktøj for den seriøse hjemmebiografelsker som bruger en media center / home teater PC.
  • Inkluderer en UDF 2.5 fil ripper, altså ingen grund til at anskaffe tredieparts UDF 2.5 filsystem under Windows XP.
Features Blu-Ray
  • Samme funktioner som normale AnyDVD
  • Fjerner kryptering (AACS) på Blu-Ray
  • Removes region codes from Blu-Ray DVDs
  • vis film på en almindelig monitor, uden HDCP understøttet grafikkort og uden HDCP understøttet monitor.
  • Et "skal have" værktøj for den seriøse hjemmebiografelsker som bruger en media center / home teater PC.
  • Inkluderer en UDF 2.5 fil ripper, altså ingen grund til at anskaffe tredieparts UDF 2.5 filsystem under Windows XP.

Redigeret af MCenterFreak - 06-Marts-2007 kl. 00:31
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2007 kl. 00:33
Hvad vil Hollywood/Bill nu gøre?????
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Marts-2007 kl. 02:16

Oprindeligt skrevet af MCenterFreak MCenterFreak skrev:

Hvad vil Hollywood/Bill nu gøre?????

Hollywood vil muligvis holde nogle HD-DVD og Blu-Ray titler tilbage indtil de har set AACS LA's svar. Det går der i hvert fald rygter om.

Bill Gates vil måske pushe for sin Trusted Computing platform, hvor du fratages retten til at bestemme over din egen computer (lettere biased fra min side), og dermed muligheden for at snage i hvordan AACS skal omgås. Grundlæggende vil Bill Gates ikke gøre ret meget, for det er ikke hans bord.

AACS LA (Licencing Authority) derimod vil begynde at tilbagekalde dekrypteringsnøgler. Det kan gøre mere effektivt end på DVD, og netop tilbagekaldelsesmulighederne er den helt store forskel mellem AACS og CSS.

Det ved Slysoft godt, og de har utvivlsomt forberedt et modsvar. Ligesom AACS LA har det. Spørgsmålet er bare hvem der ler sidst?

Redigeret af JesperLund - 06-Marts-2007 kl. 02:16
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu