|
S: KEF IQ 5.1 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
noob30 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 350 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Juni-2017 kl. 11:08 |
Hej Recordere
Jeg sælger følgende 5.1 KEF surround sæt. Jeg har haft dem i ca 7-8 år de står i rimelig tilstand med lidt brugsspor. den ene diskant på front højtaleren er desværre trykket ind men der medfølger en ny som er købt hos CSN teknik for et pr år tilbage. Da jeg har boet i lejlighed har det været begrænset brugt/spillet højt. Virkelig solide og tunge højtaler fra det anerkendte KEF. De skal helst fødes med en kraftig forstærker jo bedre lyd giver de. Front KEF IQ7 Bag KEF IQ3 Står på Aurum Cantus stander i sort piano & læder. Center KEF IQ6C Sub Harbosub 10. Der medfølger frontstof med til samtlige højtaler. http://imgur.com/a/UWnT7 BYD Jeg forbeholder mig retten til alt. Aarhus N Redigeret af noob30 - 10-Juni-2017 kl. 11:15 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |