recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: KEF KHT2005.2 5.1 *SOLGT*
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: KEF KHT2005.2 5.1 *SOLGT*

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JacobHL Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 55
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JacobHL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: KEF KHT2005.2 5.1 *SOLGT*
    Sendt: 27-Oktober-2012 kl. 16:13
Vi opgraderer hermed vurderingstråden til en salgstråd!

Højtalerne og subwooferen er i god stand, og fejler intet. Der er nogle småskrammer på et par af højtalerne, som jeg har prøvet at fange på billederne. De kan naturligvis også ses i levende live hvis i ønsker at komme til Aarhus C. Foden kan desuden bruges til væg-ophæng, hvilket giver flere muligheder for placering af højtalerne. Jeg har selv drevet dem med en Philips DFR9000 D-klasse 100W reciever.

Der kan godt følge lidt kabler(3 korte til fronter+center + 2 lange til baghøjtalere, samt 2m clicktronic til subwoofer) med til sættet - men jeg har egentlig ikke rigtig tilregnet dem nogen værdi da en eventuel køber sandsynligvis ikke skal bruge de samme længder som jeg har.

Sættet er købt juni 2007, aluminumsfarvet og bor i Aarhus C. Jeg vil meget gerne undgå at sende, og hvis i byder og ikke har mulighed for afhentning regner jeg med at i betaler porto'en. Sættet er ikke koblet til i øjeblikket, men kan godt kobles til hvis i evt. vil høre før i købet(dog kun stereo+sub - orker ikke at sætte hele surround-setuppet op for en demo).

Vi kører det som en auktion med HBO1800,- indtil fredag d. 2. november, eller med en køb-nu pris2400,-. Sættet er desuden til salg på DBA til en køb-nu pris på 2500 (Special-rabat for recordere medlemmer Wink). Jeg foretrækker bud i tråden, men hvis jeg skulle få nogen ind fra andre sider vil jeg naturligvis opdatere tråden løbende.

Sættet er SOLGT

Anmeldelser.
http://www.techradar.com/reviews/audio-visual/hi-fi-and-audio/hi-fi-and-av-speakers/kef-kht2005-2-98458/review
http://reviews.cnet.com/surround-speaker-systems/kef-kht2005-2/4505-7868_7-31232148.html

Redigeret af JacobHL - 31-Oktober-2012 kl. 09:15
Til top
Christian H Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-Juni-2006
Sted: Sydjylland
Point: 693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Christian H Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2012 kl. 16:54
Hvis det kan hjælpe, så solgte jeg for et par år siden mit sæt, som var præcist magen til, til kr. 2500 ...

Om det var for billigt ved jeg faktisk ikke, men et super fedt sæt er det i hvert fald!
Til top
JacobHL Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JacobHL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2012 kl. 16:59
Oprindeligt skrevet af Christian H Christian H skrev:

Hvis det kan hjælpe, så solgte jeg for et par år siden mit sæt, som var præcist magen til, til kr. 2500 ...

Om det var for billigt ved jeg faktisk ikke, men et super fedt sæt er det i hvert fald!

Det lyder umiddelbart ret fornuftigt. Jeg tygger lige på den natten over før jeg konverterer om til en decideret salgstråd. Hvis andre kan støtte op om vurderingen, eller mener den er helt skæv må i endelig bare sige til :)
Til top
JacobHL Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JacobHL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2012 kl. 11:35
Så er det officielt en salgstråd. Auktionen kører til fredag d. 2. november med en HBO på 1800,- og en køb-nu pris på 2400,-. Se billeder og opdateret beskrivelse i første indlæg.
Til top
JacobHL Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JacobHL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2012 kl. 16:38
Jeg har et bud på 2000,- på DBA.

[EDIT]
Sættet er reserveret - bliver gennemlyttet/afhentet i morgen aften.
[/EDIT]

Redigeret af JacobHL - 28-Oktober-2012 kl. 21:25
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu