|
S: Kodefri Pioneer DVD-afspiller HBO 0,- *SOLGT* |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Juni-2015 kl. 20:32 |
Pioneer DV-696AV, kodefri, sølvgrå, har HDMI. Skal afhentes i København N.
Redigeret af MaXer - 03-August-2015 kl. 08:57 |
|
![]() |
|
multibear ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-November-2006 Sted: Randers Status: Offline Point: 162 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mangler en billig dvd afspiller. Så hvis du alligevel vil sende den med f.eks. G-porto er jeg klar.
|
|
![]() |
|
Solkongen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Juni-2007 Sted: Lyngby, Danmark Status: Offline Point: 200 |
Vil da gerne give en 50'er for den afhentet
![]() |
|
LG LM760T
LG HR925N Sony STR-DA2400ES Dali Blue 6006, R1000 & C1000 Open Hour Chameleon Synology DS415+ iPad Air 2 128Gb Wifi + 4G Apple TV2 med Kodi Nintendo Wii |
|
![]() |
|
MaXer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1966 |
Det var da et fint bud. Hvis der ikke er andre bud i dag eller i morgen, hvor jeg ikke kan være hjemme til afhentning, så kan du hente den torsdag aften. Passer det dig?
|
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
150 + post.
|
|
![]() |
|
Jeg finder lige ud af om jeg har noget at pakke den ind i, og hvad fragt vil koste. Vil helst gerne undgå at sende, men for en hund ekstra kan jeg vel godt få røven afsted. :)
|
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
Lyder godt. Jeg kan maile en pakkeporto i PDF du skal printe og sætte på kassen.
|
|
![]() |
|
Super. Den vejer over 2 kg, har jeg lige fundet ud af. Og kæresten har netop fået en taske ind ad døren fra netshopping, så nu er der noget pap at vikle om den.
Den får lige lov at køre til i morgen aften, da jeg alligevel ikke kan sende før fredag. Men er der ikke yderligere bud inden da er den din.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |