recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Nyheder, anmeldelser & omtaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Så kom den! iPhone 4!!!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSå kom den! iPhone 4!!!

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
nbu001 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2004
Sted: CPH, DK
Status: Offline
Point: 890
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2010 kl. 03:21
Oprindeligt skrevet af jonaskp jonaskp skrev:

Oprindeligt skrevet af nbu001 nbu001 skrev:

Så fik jeg lige skudt et par hurtige fotos ud ad vinduet/fra altanen:

http://picasaweb.google.com/nils.buch/IPhone4FirstPhotos#
Det der er jo fremragende billeder. Jeg synes faktisk at både min iPhone 3G og 3GS tog gode billeder (udendørs vel og mærke, for indendørs eller i mørke har de begge problemer), men det der overgår dem væsentligt.
Det viser jo også bare at Mpix ikke er alt, for hvad skal vi med 7,2 eller 10 Mpix når vi kan tage sådan nogle billeder med 5 Mpix.

Jeg kunne godt tænke mig at se nogle indendørs billeder, både i dagslys og i aftenmørke, både med og uden blitz, hvis muligt. Det er nok der jeg føler at min iPhone 3GS har størst problemer.

Og hvis du har mulighed for at optage noget HD-video, ville det være super. Jeg er meget spændt på kvaliteten af det, for det må alligevel være noget komprimeret når optages med sådan en lille telefon.


Udover det så tillykke med den. Jeg ser meget frem til at få skiftet min 3GS ud, forhåbentligt relativt kort tid efter dansk launch.

Jo, jeg skal nok Smile. Problemet er lige at jeg kom hjem 23:30 i går (fredag). Og umiddelbart efter kom en af mine kammerater for at hente en af de to iPads som jeg også havde købt. Og vi var først færdige med at "lege" kl. 04:00, så min døgnrytme er lige kommet i udu Sleepy.

iPad'en er muligvis en lidt "overflødigt" produkt. Men hold da helt ferie, hvor er den altså også fed at anvende, og ikke mindst at læse bøger på. Alle ting kører bare så glidende og lækkert, f.eks. også Google Earth (som er blevet optimeret til den). Men det er en helt anden historie...

/Nils
           
Til top
nbu001 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2004
Sted: CPH, DK
Status: Offline
Point: 890
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2010 kl. 03:35
Oprindeligt skrevet af Roland Roland skrev:

Selv om jeg ikke just er "æblemand", så kan jeg jo godt bidrage med et brugbart link vedr. dens fotodel. Wink 
 
På en af Danmarks største fotoportaler - Fotostart.dk - har Jakob, sidens ihærdige styrmand, kigget på iPhone 4's fotodel:
Her gennemgås dens specifikationer, set med en fotoekspert/entusiast's øjne
Der er også henvisninger til billeder taget med iPhone 4.
 
Take a look - hvis det sku' vær'. Cool
 
Ka' iøvrigt anbefale at besøge siden, hvis man gerne vil lære noget om foto. Har selv lært en hulens masse. Thumbs Up
 
Mvh. Roland
 
 

Fin side fra Jakob. Tog også lige en video ud fra altanen. Kvaliteten fejler ikke noget som sådan, efter min mening. Men jeg er ganske enig med Jakob i, at en billedstabilisator ville være guld værd, for selv om jeg ikke ligefrem lider af delerium tremens - så kunne det godt se sådan ud Embarrassed. Så jeg prøver lige igen i morgen...

/Nils
           
Til top
meta Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 11-September-2007
Sted: 5300 Kerteminde
Status: Offline
Point: 1564
Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Juni-2010 kl. 07:18
Camera+ skulle være en rigtig brugbar app til kameraet - Prisen er p.t sat ned til 6 kr
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu