|
Så kom den nye Iphone . . |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |
frugtkompot
Guld medlem Oprettet: 04-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 810 |
Sendt: 08-Juni-2010 kl. 20:14 |
Jeg har også forelsket mig i ideen om en iPhone gennem en iPod touch. Regner med at gå efter en 32GB i Sort.
Spørgsmålet er mere, hvilket teleselskab, man skal skifte til. Jeg har i øjeblikket Telmore, så jeg skal overveje om jeg fremover helst vil være kunde hos 3, Telia, Telenor eller CallMe. Nogle af jer, der har erfaringer at dele ud af?
|
|
jonaskp
Guld medlem Oprettet: 20-Juli-2006 Sted: Brønshøj Status: Offline Point: 2272 |
Sendt: 08-Juni-2010 kl. 20:27 |
Min meget subjektive mening: Købte iPhone 3G hos Telia ved lanceringen for to år siden - aldrig mere Telia! Elendig 3G dækning, elendig dækning generelt, elendig kundeservice og elendig lancering af iPhone. Købte iphone 3GS hos 3 sidste år - Ikke 3 igen foreløbigt. Blev skrevet på venteliste i 3 forskellige butikker, hørte kun fra den ene. I starten fik vi at vide det var en national venteliste, det ombestemte de sig så med igen. Der var kæmpestore problemer for dem som prøvede at bestille online i starten. Ret dårlig dækning der hvor jeg bor (forstæder til København, bør umiddelbart være god dækning men jeg har ikke oplevet det. Det giver mig Telenor tilbage at købe iPhone hos, medmindre der er flere selskaber der hopper med næste gang (tvivler dog på det). ovenstående er dog meget subjektivt og handler meget om de oplevelser jeg personligt har haft. Hvis du kommer fra Telmore og har planer om at skifte tilbage, så husk at tilmelde dig "Telmore retur" når du har flyttet dit nummer. Så sørger Telmore automatisk for at opsige dit nye abonnement efter 6 måneder og sætter endda 200 kr. ind på din Telmore konto - og du slipper for at oprette dig som kunde igen.
|
|
michael9000
Guld medlem Oprettet: 01-November-2009 Status: Offline Point: 786 |
Sendt: 08-Juni-2010 kl. 20:51 |
Og www.mobilsiden.dk går helt i selvsving over iPhone 4 for tiden
|
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Sendt: 08-Juni-2010 kl. 21:32 |
Godt tip med "Telmore retur". Den kendte jeg ikke. Desværre så har Telmore pt. ikke micro-sim, så hvis de vil have en iPhone kunde igen, så skal de leve op til deres nyhed om at de vil tilbyde dem i fremtiden.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
turbonegro
Super bruger Oprettet: 03-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 290 |
Sendt: 08-Juni-2010 kl. 21:33 |
Hmm, jeg har et data-abonnement hos 3 fordi jeg har sommerhus i Sverige, og derfor har fri data på 3s net der. Jeg går ud fra det samme mere eller mindre gælder for datatrafikken på en iPhone, så jeg har ingen intentioner om at forsøge andre selskaber med mindre de har lignende tilbud.
Pudsigt, og også lidt rart, at jeg ikke er den eneste der er blevet lun på iPhone gennem en iPod Touch... |
|
ladiesman217
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Sendt: 08-Juni-2010 kl. 21:53 |
Jeg fik at vide i dag af en Telenor sælger (en af mine kammerater) at jeg ikke skulle købe den hos 3, da Telia, TDC og Telenor har købt dobbelt så hurtig dækning af det nye 4G, som nok kommer til slut på året. Det er jo værd at overveje. Jeg blir i hvert fald hos Telia. Dem er jeg sgu godt tilfredse med.
|
|
jonaskp
Sendt: 08-Juni-2010 kl. 23:00 |
Det er jo så tilgengæld ret ligemeget, da iPhone 4 "kun" har 3G forbindelse, og ikke 4G.
|
|
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6668 |
Sendt: 09-Juni-2010 kl. 10:23 |
Der er også BiBob - https://www.bibob.dk/side/359/iphone - de bruger Telenors net, men har billigere abonnement. BiBob har fået de nye Microsim til iPad og iPhone 4, men sælger kun iPhone 3GS i øjeblikket. Jeg har ingen iPhone, men bruger BiBob til alm. mobil. Deres data er billigt.
Redigeret af Brixen - 09-Juni-2010 kl. 10:24 |
|
Venlig hilsen
KB |
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Sendt: 09-Juni-2010 kl. 16:07 |
Lige en advarsel til de med Telmore, som kunne overveje køb af en ny iP4 og så skifte til dem senere: TDC's net har haft nogle problemer med umotiveret reject af iPhone 3GS, så man på ingen måde kunne benytte telefonen til opkald eller data. Jeg har selv haft en af disse mellem hænderne, hvor der hverken kunne opnås forbindelse med Telmore eller TDC, men med alle andre udbydere var der ingen problemer. Da TDC/Telmore ikke selv forhandler iPhone er der ingen support at hente.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
jonaskp
Sendt: 09-Juni-2010 kl. 23:54 |
Jeg har haft både min iPhone 3G og min iPhone 3GS på Telmores (TDCs) net uden problemer. Jeg har ikke hørt om ovenstående, men har jo heller aldrig undersøgt det, da det ikke har været relevant.
|
|
Kathrine P.
Ny bruger Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 3 |
Sendt: 30-Juli-2010 kl. 14:20 |
Hej,
Nu er der nogen af jer der har snakket om "Telmore retur", jeg har selv opsagt hos Telmore for en uge siden, men jeg har ikke modtaget nogen information om servicen - er det noget i andre har bedt om eller sender de materiale senere? Jeg synes ikke jeg kan finde det inde på deres hjemmeside. Håber der er nogen der kan hjælpe.
|
|
jonaskp
Sendt: 30-Juli-2010 kl. 14:29 |
Du må ikke selv opsige dit abonnement. Hvis du gør det, så mister du dit telefonnummer. Du skal lade dit nye teleselskab overflytte dit nummer til dit nye abonnement. Når dette er sket, kan du logge ind på din Telmore konto, og du vil have mulighed for at tilmelde dig Telmore Retur.Så se hurtigst muligt at få kontaktet Telmore og hør om de kan stoppe opsigelsen så dit nummer ikke forsvinder.
|
|
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |