recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Så kom den nye Iphone . .
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSå kom den nye Iphone . .

Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
frugtkompot Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 810
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2010 kl. 20:14
Jeg har også forelsket mig i ideen om en iPhone gennem en iPod touch. Regner med at gå efter en 32GB i Sort.

Spørgsmålet er mere, hvilket teleselskab, man skal skifte til. Jeg har i øjeblikket Telmore, så jeg skal overveje om jeg fremover helst vil være kunde hos 3, Telia, Telenor eller CallMe.

Nogle af jer, der har erfaringer at dele ud af?
Til top
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Brønshøj
Point: 2272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2010 kl. 20:27
Oprindeligt skrevet af frugtkompot frugtkompot skrev:

Jeg har også forelsket mig i ideen om en iPhone gennem en iPod touch. Regner med at gå efter en 32GB i Sort.

Spørgsmålet er mere, hvilket teleselskab, man skal skifte til. Jeg har i øjeblikket Telmore, så jeg skal overveje om jeg fremover helst vil være kunde hos 3, Telia, Telenor eller CallMe.

Min meget subjektive mening: Købte iPhone 3G hos Telia ved lanceringen for to år siden - aldrig mere Telia! Elendig 3G dækning, elendig dækning generelt, elendig kundeservice og elendig lancering af iPhone.
Købte iphone 3GS hos 3 sidste år - Ikke 3 igen foreløbigt. Blev skrevet på venteliste i 3 forskellige butikker, hørte kun fra den ene. I starten fik vi at vide det var en national venteliste, det ombestemte de sig så med igen. Der var kæmpestore problemer for dem som prøvede at bestille online i starten. Ret dårlig dækning der hvor jeg bor (forstæder til København, bør umiddelbart være god dækning men jeg har ikke oplevet det.

Det giver mig Telenor tilbage at købe iPhone hos, medmindre der er flere selskaber der hopper med næste gang (tvivler dog på det). ovenstående er dog meget subjektivt og handler meget om de oplevelser jeg personligt har haft.

Hvis du kommer fra Telmore og har planer om at skifte tilbage, så husk at tilmelde dig "Telmore retur" når du har flyttet dit nummer. Så sørger Telmore automatisk for at opsige dit nye abonnement efter 6 måneder og sætter endda 200 kr. ind på din Telmore konto - og du slipper for at oprette dig som kunde igen.
Til top
michael9000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-November-2009
Point: 786
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2010 kl. 20:51
Og www.mobilsiden.dk går helt i selvsving over iPhone 4 for tiden
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2010 kl. 21:32
Oprindeligt skrevet af jonaskp jonaskp skrev:

Min meget subjektive mening: Købte iPhone 3G hos Telia ved lanceringen for to år siden - aldrig mere Telia! Elendig 3G dækning, elendig dækning generelt, elendig kundeservice og elendig lancering af iPhone.
Købte iphone 3GS hos 3 sidste år - Ikke 3 igen foreløbigt. Blev skrevet på venteliste i 3 forskellige butikker, hørte kun fra den ene. I starten fik vi at vide det var en national venteliste, det ombestemte de sig så med igen. Der var kæmpestore problemer for dem som prøvede at bestille online i starten. Ret dårlig dækning der hvor jeg bor (forstæder til København, bør umiddelbart være god dækning men jeg har ikke oplevet det.

Det giver mig Telenor tilbage at købe iPhone hos, medmindre der er flere selskaber der hopper med næste gang (tvivler dog på det). ovenstående er dog meget subjektivt og handler meget om de oplevelser jeg personligt har haft.

Hvis du kommer fra Telmore og har planer om at skifte tilbage, så husk at tilmelde dig "Telmore retur" når du har flyttet dit nummer. Så sørger Telmore automatisk for at opsige dit nye abonnement efter 6 måneder og sætter endda 200 kr. ind på din Telmore konto - og du slipper for at oprette dig som kunde igen.
Jeg købte i sin tid hos Telenor og det forløb fint. Dog var deres datapakke lidt fesen med en noget begrænset båndbredde. Jeg skiftede til 3 imens jeg stadig boede på Østerbro, hvilket var helt fint dækningsmæssigt og hastigheden var i top, men efter et flyt til forstæderne havde jeg 0% dækning. Jeg kunne bogstaveligt talt ikke ringe fra min lejlighed hvis jeg ikke stod på altanen, så nu er jeg også på Telmore.

Godt tip med "Telmore retur". Den kendte jeg ikke. Desværre så har Telmore pt. ikke micro-sim, så hvis de vil have en iPhone kunde igen, så skal de leve op til deres nyhed om at de vil tilbyde dem i fremtiden.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
turbonegro Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-December-2005
Point: 290
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2010 kl. 21:33
Hmm, jeg har et data-abonnement hos 3 fordi jeg har sommerhus i Sverige, og derfor har fri data på 3s net der. Jeg går ud fra det samme mere eller mindre gælder for datatrafikken på en iPhone, så jeg har ingen intentioner om at forsøge andre selskaber med mindre de har lignende tilbud.

Pudsigt, og også lidt rart, at jeg ikke er den eneste der er blevet lun på iPhone gennem en iPod Touch...
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2009
Point: 2337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2010 kl. 21:53
Jeg fik at vide i dag af en Telenor sælger (en af mine kammerater) at jeg ikke skulle købe den hos 3, da Telia, TDC og Telenor har købt dobbelt så hurtig dækning af det nye 4G, som nok kommer til slut på året. Det er jo værd at overveje. Jeg blir i hvert fald hos Telia. Dem er jeg sgu godt tilfredse med.
Til top
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juni-2010 kl. 23:00
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Jeg fik at vide i dag af en Telenor sælger (en af mine kammerater) at jeg ikke skulle købe den hos 3, da Telia, TDC og Telenor har købt dobbelt så hurtig dækning af det nye 4G, som nok kommer til slut på året. Det er jo værd at overveje. Jeg blir i hvert fald hos Telia. Dem er jeg sgu godt tilfredse med.
Det er jo så tilgengæld ret ligemeget, da iPhone 4 "kun" har 3G forbindelse, og ikke 4G.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6668
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2010 kl. 10:23
Oprindeligt skrevet af frugtkompot frugtkompot skrev:

Der er også BiBob - https://www.bibob.dk/side/359/iphone - de bruger Telenors net, men har billigere abonnement.
BiBob har fået de nye Microsim til iPad og iPhone 4, men sælger kun iPhone 3GS i øjeblikket.

Jeg har ingen iPhone, men bruger BiBob til alm. mobil. Deres data er billigt.

Redigeret af Brixen - 09-Juni-2010 kl. 10:24
Venlig hilsen
KB
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2010 kl. 16:07
Lige en advarsel til de med Telmore, som kunne overveje køb af en ny iP4 og så skifte til dem senere: TDC's net har haft nogle problemer med umotiveret reject af iPhone 3GS, så man på ingen måde kunne benytte telefonen til opkald eller data. Jeg har selv haft en af disse mellem hænderne, hvor der hverken kunne opnås forbindelse med Telmore eller TDC, men med alle andre udbydere var der ingen problemer. Da TDC/Telmore ikke selv forhandler iPhone er der ingen support at hente.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2010 kl. 23:54
Jeg har haft både min iPhone 3G og min iPhone 3GS på Telmores (TDCs) net uden problemer. Jeg har ikke hørt om ovenstående, men har jo heller aldrig undersøgt det, da det ikke har været relevant.
Til top
Kathrine P. Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2010 kl. 14:20
Hej,

Nu er der nogen af jer der har snakket om "Telmore retur", jeg har selv opsagt hos Telmore for en uge siden, men jeg har ikke modtaget nogen information om servicen - er det noget i andre har bedt om eller sender de materiale senere? Jeg synes ikke jeg kan finde det inde på deres hjemmeside. Håber der er nogen der kan hjælpe.
Til top
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2010 kl. 14:29

Du må ikke selv opsige dit abonnement. Hvis du gør det, så mister du dit telefonnummer.

Du skal lade dit nye teleselskab overflytte dit nummer til dit nye abonnement. Når dette er sket, kan du logge ind på din Telmore konto, og du vil have mulighed for at tilmelde dig Telmore Retur.

Så se hurtigst muligt at få kontaktet Telmore og hør om de kan stoppe opsigelsen så dit nummer ikke forsvinder.
Til top

Besvar Besvar Side  <123>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu