recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Så kom der EPG på DVB-T kanal. på YouSee
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSå kom der EPG på DVB-T kanal. på YouSee

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
pkylle Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 159
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2009 kl. 21:48
Ja det er der:
Her  http://www.suodenjoki.dk/yousee_dvbc_channels.htm

/Peter
Til top
VC10 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 10-Marts-2007
Status: Offline
Point: 195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2009 kl. 18:04
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Hvis du har sat at dit TV skal auto importe new services, så ligger de bare på en ny kanal, hvis du har slået det fra, så er en rescan eneste løsning


Auto Service Opdatering er sat TIL, og jeg har gennemsøgt alle digitale programpladser, men har kun TV 2 (Lorry) liggende ét sted på frekvensen 370 MHz. Alle øvrige kanaler - DR1, DR2, DR Update - på denne frekvens har heller ikke EPG. Heldigvis findes DR1 og DR2 også på 538 MHz med EPG.

Er jeg så alligevel nødt til at rescanne kanalerne - programsorteringen vil forsvinde og må derefter gendannes. Eller kan det tænkes, at TV 2 L m/EPG endnu ikke virker i mit område?
Til top
JensenAmager Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-December-2008
Sted: 2300 Kbh. S
Status: Offline
Point: 53
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2009 kl. 14:49

Oprindeligt skrevet af VC10 VC10 skrev:

Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Hvis du har sat at dit TV skal auto importe new services, så ligger de bare på en ny kanal, hvis du har slået det fra, så er en rescan eneste løsning


Auto Service Opdatering er sat TIL, og jeg har gennemsøgt alle digitale programpladser, men har kun TV 2 (Lorry) liggende ét sted på frekvensen 370 MHz. Alle øvrige kanaler - DR1, DR2, DR Update - på denne frekvens har heller ikke EPG. Heldigvis findes DR1 og DR2 også på 538 MHz med EPG.

Er jeg så alligevel nødt til at rescanne kanalerne - programsorteringen vil forsvinde og må derefter gendannes. Eller kan det tænkes, at TV 2 L m/EPG endnu ikke virker i mit område?

Jeg havde slået autopserviceopdatering fra på mit D3000 men slog den til igen torsdag aften i håb om at kunne undgå at rescanne. Og tænk engang, da jeg tændte mit TV i går var TV2 og Update fjernet fra listen, men erstattet af nye bagest i EPGen og nu med programoplysninger  Der var også 7 andre TV2-regionsprogrammer tilføjet, men dem har jeg dog ikke adgang til. Håber, at det nu er slut med YouSee's narrestreger.

Til top
VC10 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 10-Marts-2007
Status: Offline
Point: 195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2009 kl. 19:20
Jeg foretog i dag en auto rescanning af kanalerne, men TV2 Lorry og Update/Tegnsprog kanalerne lå stadig kun på 370 MHz og uden EPG.

Forhåbentlig kommer rettelserne også snart her i området.

Så på den igen med at sortere alle kanaler i ønsket rækkefølge...
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu