|
Så kommer de nye Yamaha receivere! |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Her står ikke noget om DTS X
Ellers er jeg da blevet blind :) hvilket også er en mulighed Redigeret af osbech - 17-Juni-2015 kl. 12:21 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Lige præcis.
Der står intet om DTS X på nogen af maskinerne. |
|
![]() |
|
ole post ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 565 |
sidder og læser på det link "vasen" skrev, og der læser jeg det står højt og tydeligt.
|
|
Ole Hansen
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
Jeg henviser til Yamaha's egen hjemmeside og de specs de har på maskinerne.
Hva bigpicturesound.com skriver kan man ikke rigtig bruge til noget, hvis Yamaha selv skriver noget andet..! Her hos Yamaha står der intet om DTS X yamaha 3050 info og specs Redigeret af strecker - 17-Juni-2015 kl. 12:29 |
|
![]() |
|
osbech ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 889 |
Det er rigtig nok, men på Yamaha's egen side står der intet..
Men det ville også virke lidt fjollet at sende en ny reciever på gaden som ikke understøttede DTS X. Redigeret af osbech - 17-Juni-2015 kl. 12:27 |
|
![]() |
|
Kan jo tænkes de allerede havde lavet alt indmad i receiverne da DTS annoncerede specs for deres nye lydformat, og Yamaha har besluttet det ville være for dyrt at lave det om.
|
|
![]() |
|
vasen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
Ja, jeg undrer mig også at det ikke står på deres hjemmeside.... Kan være der kommer en firmwareopdatering senere i år (som på andre modeller fra andre fabrikater).
|
|
![]() |
|
Det kunne sagtens tænkes... Men de andre producenter skriver det bare stadig.. Her står der intet om det.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Ikke i min bog! Tag ONKYO - Ja, de har Atmos i de små modeller. Men de seneste 5-6 generationer har allerede vist, at alle de "smarte" features i ONKYO's receivere, er der på bekostning af dårlige komponenter, som f.eks. giver HDMI-board fejl i bunkevis! Så hellere betale lidt mere, og så få noget, som virker problemløst, år efter år efter år... M.v.h. |
|
![]() |
|
karstenfv ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1 |
Som jeg læser følgende 2 sider, så har RX-A3050 DTS:X support
http://usa.yamaha.com/products/audio-visual/aventage/rx-a3050_black_u/?mode=model http://it.yamaha.com/it/products/audio-visual/av-receivers-amps/aventage-series/rx-a3050_g/?mode=model Redigeret af karstenfv - 17-Juni-2015 kl. 13:01 |
|
![]() |
|
vasen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-April-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 185 |
Ja der er lidt flere oplysninger på US siden. DTS:X fra 1050 og opefter.
![]() |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Yamaha RX-A1050, -A2050 og -A3050 får alle DTS:X!
M.v.h. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |