recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Komplet 5.0 B&W højttaler pakke + evt. Denon
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Komplet 5.0 B&W højttaler pakke + evt. Denon

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ulrikwich Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 967
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrikwich Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Komplet 5.0 B&W højttaler pakke + evt. Denon
    Sendt: 23-Juli-2012 kl. 10:52
Hej

Jeg skal have solgt mine B&W højttalere, da jeg er på vej over på "the dark side" og vil have en soundbar i stedet.

Det drejer sig om følgende:
2x DM 603 S2 (front)
1x LCR 6 S2 (Center)
2x DM 601 S3 (Surround)

Der medfølger kabler samt ophæng til baghøjttalere.

Jeg skal også have solgt min Denon 3806, den har jeg dog valgt ikke at sætte til salg før højttalerne er røget. Men hvis der er én der vil have den med, så man får en komplet surround pakke, kan vi godt finde ud af en god pris.

Den er sat til salg på DBA, og kan ses HER. Her er billeder mm.

Det befinder sig i 2300, og hvis der er interesse er man velkommen til at komme forbi og høre dem.

/Ulrik
Til top
Ulrikwich Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 967
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrikwich Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2012 kl. 15:55
Bump
Til top
MSP84 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 92
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MSP84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2012 kl. 19:22
Hvad skal du have for din Denon, eller vil du først sælge når højttalerne er solgt?

Mvh
Michael
Til top
Ulrikwich Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 967
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrikwich Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2012 kl. 21:48
Hej Michael

Jeg vil desværre først sælge den når højttalerne ryger...
Til top
MSP84 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 92
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MSP84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2012 kl. 22:06
Ok, du må give lyd hvis det bliver aktuelt :-)
Til top
Ulrikwich Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 967
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrikwich Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2012 kl. 14:55
Bump
Til top
Ulrikwich Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 967
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ulrikwich Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-September-2012 kl. 11:53
MSP84 se din PM
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu