recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Komplet anlæg til bil
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Komplet anlæg til bil

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Precious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2012
Sted: Ikast, Danmark
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Precious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Komplet anlæg til bil
    Sendt: 16-Juni-2013 kl. 18:10
Jeg har været i gang med at rydde op i garagen og har fundet en del jeg ønsker at sælge.

Udstyret er ældre og har stået i garagen de sidste 3 år. Det fungerede da jeg afmonterede det for nogle år tilbage og jeg har ikke rørt ved det siden. Det spillede desuden enormt godt da det var monteret for lææænge siden! Udstyret er nok 7-10 år gammelt ... 

Det er noget jeg meget gerne vil af med, og jeg ønsker at sælge det hele samlet.

Pris mæssigt forventer jeg omkring 1000 kr for det hele, men vælger at sætte den til salg så folk kan byde på det. Jeg lukker tråden Søndag d. 23 kl 18:00.

Da udstyret er af ældre årgang, har jeg ingen kviteringer på noget af det.

Model informationer:

Magnat subwoofer kasse (med en nyere Hertz enhed, det gamle element sprang).
Subwoofer enhed: Hertz HS 300 (700 watt)
Radio: Blaupunkt CD51 (ældre årgang, kan blot smides væk hvis den ikke er af værdi)
Forstærker: JVC KS-AX6500 (mener det er en 800 watt, men hæng mig ikke op på det)
Front Højttalere: JBL P-32 (5-90 watt, 4 ohm)
Bag Højttalere: P-93 (2-250 watt)

Det hele har sat i en gammel Opel Kadett 1.6i, som desværre ikke overlevede sidste syn. 

Jeg er ikke højttaler ekspert, men for mig ser elementerne stadig raske ud, du er velkommen til at komme og bedømme selv. Støv er med i prisen :)

Praktiske oplysninger: 
Det vejer og fylder en del, så jeg vil helst sælge til folk som selv henter. 
Byen er Ikast.







Til top
Precious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2012
Sted: Ikast, Danmark
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Precious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juni-2013 kl. 18:14
Hov - vil dog lige nævne at der ikke er nogen ledninger med i prisen, så sættet er ikke 100% komplet. Ledninger skal i selv ud og få fat i :)
Til top
Precious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2012
Sted: Ikast, Danmark
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Precious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2013 kl. 20:45
Slet ingen interesse?

Så må jeg jo prøve dba :-) Synes blot dette forum skulle have muligheden først.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu