|
S: Komplet Dali surround system med receiver |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Insaniac ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 396 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Marts-2015 kl. 12:42 |
Hej alle,
pga. flytning overvejer jeg at sælge mit elskede surround sound system. Marantz SR5500 Surround Receiver (Sølv) 2 x Dali Blue 5005 frønthøjtalere 2 x Dali R1000 baghøjtalere 1 x Dali C1000 center 1 x Dali SW-12 12" subwoofer Alt er i super stand uden ridser og i flot egetræ. Eneste slidtage er fjernbetjeningen, som af og til ikke reagerer heltfrisk når der skrues op/ned. Det sælges ikke enkeltvis. Pt befinder det sig i Tyskland, hvor jeg bor, men kan evt sendes til Danmark ellers flytter jeg selv tilbage til Danmark d. 20. maj hvor det vil kunne hentes i KBH området. Nypris: 15500kr Pris-ide: 5500kr. Billeder: Redigeret af Insaniac - 31-Marts-2015 kl. 12:50 |
|
![]() |
|
Knocker ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sælger du uden forstærkeren?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |