recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Komplet high end hjemmebio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Komplet high end hjemmebio

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Simsalabim[DK] Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 618
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simsalabim[DK] Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2015 kl. 12:45
Oprindeligt skrevet af NikolajC NikolajC skrev:

Jeg kunne godt være interesseret i en C super men ved du om frontstoffet fås i hvid også?

Det tror jeg ikke, men du kan evt. høre audiovector ad. De må kunne svare på det. Frontstoffet er ikke helt sort - det er nærmere meget mørkegråt, og det står faktisk ret godt til højttaleren. Alternativt kan du jo køre uden frontstof. Så kan man virkelig se kvaliteten af håndværket. Det er slebet/børstet metal (der findes nok et mere korrekt udtryk) omkring hver enhed, så det ser seriøst godt ud. Du er velkommen til at komme og se dem.
Til top
NikolajC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Januar-2006
Point: 614
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NikolajC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2015 kl. 17:34
Kan være jeg lige hører dem - selvom det sikkert koster en bondegård i sig selv. Mærkeligt at fronten på C'en ikke passer til den lyse farve som deres subs f.eks har i hvid (hvilket er hvad jeg har i forvejen).
Til top
SVP03 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Februar-2007
Point: 4172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SVP03 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2015 kl. 17:45
Oprindeligt skrevet af NikolajC NikolajC skrev:

Kan være jeg lige hører dem - selvom det sikkert koster en bondegård i sig selv. Mærkeligt at fronten på C'en ikke passer til den lyse farve som deres subs f.eks har i hvid (hvilket er hvad jeg har i forvejen).
det kan du nemt lave selv. Audiovector plejer at være hjælpsomme, så mon ikke de kan sælge dig stof magen til din sub.
SVP03
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NikolajC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Marts-2015 kl. 17:46
Ok - jeg prøver lige at høre dem.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simsalabim[DK] Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2015 kl. 20:39
Så er Arcam receiveren også solgt.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NikolajC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2015 kl. 16:50
Må hoppe fra desværre. Audiovector har forskellige typer stof på lager, men de er ude af stand til at fortælle mig hvilken type de bruger på Ki Sub Super i Hvid. Mystisk, men sådan er det åbenbart.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Simsalabim[DK] Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Marts-2015 kl. 18:33
Ok, mystisk ja. Tror alligevel ikke jeg sælger de to højttalere, da jeg har fundet et andet formål til dem.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu