|
S: Komplet high end hjemmebio |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Simsalabim[DK] ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 618 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det tror jeg ikke, men du kan evt. høre audiovector ad. De må kunne svare på det. Frontstoffet er ikke helt sort - det er nærmere meget mørkegråt, og det står faktisk ret godt til højttaleren. Alternativt kan du jo køre uden frontstof. Så kan man virkelig se kvaliteten af håndværket. Det er slebet/børstet metal (der findes nok et mere korrekt udtryk) omkring hver enhed, så det ser seriøst godt ud. Du er velkommen til at komme og se dem.
|
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
Kan være jeg lige hører dem - selvom det sikkert koster en bondegård i sig selv. Mærkeligt at fronten på C'en ikke passer til den lyse farve som deres subs f.eks har i hvid (hvilket er hvad jeg har i forvejen).
|
|
![]() |
|
SVP03 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4172 |
|
|
SVP03
|
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
Ok - jeg prøver lige at høre dem.
|
|
![]() |
|
Simsalabim[DK] ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 618 |
Så er Arcam receiveren også solgt.
|
|
![]() |
|
Må hoppe fra desværre. Audiovector har forskellige typer stof på lager, men de er ude af stand til at fortælle mig hvilken type de bruger på Ki Sub Super i Hvid. Mystisk, men sådan er det åbenbart.
|
|
![]() |
|
Ok, mystisk ja. Tror alligevel ikke jeg sælger de to højttalere, da jeg har fundet et andet formål til dem.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |