recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Komplet hjemmebiograf MK, Lexicon mm.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Komplet hjemmebiograf MK, Lexicon mm.

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
lebon1971 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 187
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lebon1971 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Komplet hjemmebiograf MK, Lexicon mm.
    Sendt: 06-Januar-2017 kl. 18:39

Prøver lige med et samlet salg af min hjemmebio:-) Setup'et er som følger:

Projektor: Cineversum Blackwing Two (1.587 timer): Kr. 6.500 incl. Scaler: DVDO VP50

Lærred: 90" Screen Research lydtransparent masking lærred med 4 motordrevne fjernbetjente masker: kr. 12.000

Højtalere: 3 x Miller Kreisel S-150 THX (2 x front + center) 4 x Miller Kreisel, 
SS-150 MkII surround tripole, Subwoofer: Miller Kreisel MX350 samlet kr. 30.000

Surround processor: Lexicon MC-12 HD Room EQ, Effekt: Lexicon CX 7, samlet kr. 26.000

Blu-ray: OPPO BD-83 kodefri. Kr. 1.500,00

SOLGT: HD-DVD: Toshiba X1

Remote: Philips Pronto TSU 9600. Kr. 2.000

ILVA 2 x 1,5 personers sofa og 1 x 3 personers sofa+sofabord: kr. 2.500

NB! Biografen er idag monteret. Køber skal selv demontere lærred og projektor.

SAMLET PRIS KR. 75.000 - SENDES IKKE:-)

Redigeret af lebon1971 - 13-Januar-2017 kl. 20:59
Legen bliver bare lidt sjovere med LEGO - Legen.dk
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lebon1971 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2017 kl. 22:27
Oprindeligt skrevet af Just Curious Just Curious skrev:

Det var bestemt ikke for at træde dig over tæerne at jeg kom med mit "ruske op" indlæg - men mere et godmodigt vågn op til de barske realiteter Cry - nemlig det, at flere og flere homecinema byggere, finder betydeligt større tilfredsstillelse ved selv at bygge deres eget setup herunder også lærredet, da der er virkelig mange penge at spare reff. (din egen opr. pris på 120.000 kr !! (hvis altså dit punktum er sat rigtigt))...

Jeg må sige at hvis du har brugt så seriøst mange penge på dit setup - så kan jeg sku godt forstå at du bliver tosset på mit indlæg - for det er fandme ærgerlige lærepenge du aldrig kommer til at se skyggen af igen - Surt - hvis jeg havde set dit vurderingsindlæg havde jeg nok brugt samme formulering, det forekommer mig vanskeligt at tro at jeg er den eneste herinde der sidder med disse tanker..

Som sagt var det ikke for at ødelægge dine muligheder for at maximere dit salg generelt, men det her er et forum - hvor alle har mulighed for at komme til orde, så længe det foregår på et sobert og sagligt niveau.. hvis du ikke vil ha feedback så skulle du nok flytte din ann. over på DBA - (ja jeg har set den men har du haft nogle seriøse tilbud på andet end dine MKere ?) hvis du skal være ærlig Cool

Helt ærligt, så er det jo at sammenlige æbler og pærer - når du sammenligner mit setup med et selvbygger-setup. Al respekt for selvbyggere, men det siger jo sig selv, at det jo ikke den målgruppe min salgstråd har......

Det er ikke absolut et spørgsmål om at være nærtagende, men hvis du gjorde dig ulejligheden med at undersøge, hvad f.eks. et nogenlunde tilsvarende Screen Research-lærred koster i dag, ville du konstatere, at det koster på den forkerte side af TKR 100. Det samme gælder for så vidt en tilsvarende effektblok og højtalere.

....du udtaler dig som om, at jeg ikke anede hvad jeg gik ind til, da jeg købte setup'et. Jeg vidste præcis hvad jeg gik ind til - og ærgrer mig ingenlunde. Det har været den fedeste bif, men nu er det tid til noget andet..

Jeg anerkender at processor, projektor o.s.v. ikke tilbyder den nyeste teknologi, det er jo et vilkår i tech-verdenen.

...men det er jo ikke det samme som at sige, at alt udstyret er devalueret til under 5% af nypris (din vurdering) - alene på grund af alderWink Hvis ikke det var fordi, at min bif skulle nedlægges, ville jeg til enhver tid beholde flere dele af den.

Jeg anerkender, at det din ret at komme med din mening. Det ærgrer mig dog, at dine indlæg ikke tilfører min salgstråd noget som helst - og jeg kan garantere dig, at jeg ikke ville blande mig i andres salgstråde (heller ikke dineWink )- medmindre jeg ville købe - eller der var konkrete fejl i indlægget.....men der er vi jo tydeligvis forskellige....

Til høflig orientering kan biografen ses her: http://cso.dk/portfolio-items/the-mk-sound-theater/

Til top
Ole_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 12-Juli-2014
Sted: Danmark
Point: 417
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2017 kl. 22:42
Oprindeligt skrevet af Just Curious Just Curious skrev:

jeg kører på mit tredie setup så "bin there - done that" og keg er bestemt ikke nedladende, tro mig du er IKKE i tvivl hvis jeg er det. Hvis du nu havde gjort dit hjemme arbejde før du poster dit "gode tilbud" på en håbløst umoderne hjemme bio - og havde kikket på tidligere salgsannoncer herinde så havde du set hvorledes priserne på dine produkter er i dag - det er købers marked det er dem der i sidste ende bestemmer slutprisen hvis du vil have lidt penge for dit setup så må du vist til at være lidt mere nærværende realistisk 😨😨
Gider du ikke godt poste dine priser punktvis?

Det er dig der er urealistisk. Og det ved du også udemærket godt Smile

Ang mc12. Den er svær at sælge ved et evt separat salg. Det skal være folk der ønsker sig netop den processor. Men det er ikke det samme som at sige, at den skal foræres væk fordi den har nul værdi.
Men den lyder stadig vildt godt.
Til top
stillersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Januar-2009
Point: 1017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stillersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2017 kl. 02:42
Hej. Hvad er prisen på de 3 fronter, 2 tripole? Også gerne med og uden sub?
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Point: 4010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2017 kl. 07:07
Jeg har ryddet op i tråden.

Har man ingen intentioner om at købe, bedes man undlade at skrive i den. 
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lebon1971 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2017 kl. 07:42
Oprindeligt skrevet af stillersen stillersen skrev:

Hej. Hvad er prisen på de 3 fronter, 2 tripole? Også gerne med og uden sub?

Hej!

Jeg vil helst ikke dele tingene alt for meget op, men kunne nok godt lokkes til at beholde et par surround-højtalere selv. Prisen for de 3 fronter+2 surround (incl. vægbeslag)+sub'en . vil så være kr. 25.000
Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 29-November-2013
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2017 kl. 10:20
Jeg kan se der flere forskellige Cineversum Blackwing, hvilken model er det?
hvor mange timer på pæren(første pære?)
Alder?
Til top
stillersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Januar-2009
Point: 1017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér stillersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2017 kl. 11:21
Lidt over mit budget, ved at de 3 fronter går til 10000, sub er 5000-6000, de 2 tripole kender jeg ikke. Men hvis prisen ændrer sig må du gerne sende en pm
Jeg ved at kr radio havde et tilbud på et komplet 5.1 med x12 som sub til 34000 nyt
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lebon1971 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2017 kl. 11:23

Lidt over mit budget, ved at de 3 fronter går til 10000, sub er 5000-6000, de 2 tripole kender jeg ikke. Men hvis prisen ændrer sig må du gerne sende en pm
Jeg ved at kr radio havde et tilbud på et komplet 5.1 med x12 som sub til 34000 nyt

Helt Fair. Hvad er dit bud på de 5 højtalere - og sub'en? ...så kan jeg evt. vende retur, hvis der ikke er nogen der "bider på".
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lebon1971 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2017 kl. 14:30
Oprindeligt skrevet af MulleB MulleB skrev:

Jeg kan se der flere forskellige Cineversum Blackwing, hvilken model er det?
hvor mange timer på pæren(første pære?)
Alder?

Hej! Det er en Blackwing Two. Den har kørt 1587 timer på første pære.
Til top
JakobSkaarup Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 14-Juli-2011
Point: 989
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JakobSkaarup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2017 kl. 16:35

Det er med en V12 subwoofer og ikke X12. Pas på du ikke sammenlignes pære og æbler. Synes den systemet pris som sælger her har er yderst rimelig
Til top
Ole_M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 12-Juli-2014
Sted: Danmark
Point: 417
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ole_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2017 kl. 16:53

Ikke korrekt. Det kostede 36.500kr, og var godt nok med 5.1 og x12 sub. De kørte halv pris på alle MK´s systemer. Men tilbuddet gælder ikke længere, og kommer formentlig aldrig på tilbud til de priser igen. Har aldrig set det før nogen steder hvertfald.
Ergo så kan du ikke bruge det til noget som helst nu.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu