|
S: Komplet hjemmebiograf MK, Lexicon mm. |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
lebon1971 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 187 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Januar-2017 kl. 18:39 |
Prøver lige med et samlet salg af min hjemmebio:-) Setup'et er som følger: Projektor: Cineversum Blackwing Two (1.587 timer): Kr. 6.500 incl. Scaler: DVDO VP50 Lærred: 90" Screen Research lydtransparent masking lærred med 4 motordrevne fjernbetjente masker: kr. 12.000 Højtalere: 3 x Miller Kreisel S-150 THX (2 x front + center) 4 x Miller Kreisel, Surround processor: Lexicon MC-12 HD Room EQ, Effekt: Lexicon CX 7, samlet kr. 26.000 Blu-ray: OPPO BD-83 kodefri. Kr. 1.500,00 SOLGT: HD-DVD: Toshiba X1 Remote: Philips Pronto TSU 9600. Kr. 2.000 ILVA 2 x 1,5 personers sofa og 1 x 3 personers sofa+sofabord: kr. 2.500 SAMLET PRIS KR. 75.000 - SENDES IKKE:-)
Redigeret af lebon1971 - 13-Januar-2017 kl. 20:59 |
|
Legen bliver bare lidt sjovere med LEGO - Legen.dk
|
|
![]() |
|
lebon1971 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 187 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Helt ærligt, så er det jo at sammenlige æbler og pærer - når du sammenligner mit setup med et selvbygger-setup. Al respekt for selvbyggere, men det siger jo sig selv, at det jo ikke den målgruppe min salgstråd har...... Det er ikke absolut et spørgsmål om at være nærtagende, men hvis du gjorde dig ulejligheden med at undersøge, hvad f.eks. et nogenlunde tilsvarende Screen Research-lærred koster i dag, ville du konstatere, at det koster på den forkerte side af TKR 100. Det samme gælder for så vidt en tilsvarende effektblok og højtalere. ....du udtaler dig som om, at jeg ikke anede hvad jeg gik ind til, da jeg købte setup'et. Jeg vidste præcis hvad jeg gik ind til - og ærgrer mig ingenlunde. Det har været den fedeste bif, men nu er det tid til noget andet.. Jeg anerkender at processor, projektor o.s.v. ikke tilbyder den nyeste teknologi, det er jo et vilkår i tech-verdenen. ...men det er jo ikke det samme som at sige, at alt udstyret er devalueret til under 5% af nypris (din vurdering) - alene på grund af alder ![]() Jeg anerkender, at det din ret at komme med din mening. Det ærgrer mig dog, at dine indlæg ikke tilfører min salgstråd noget som helst - og jeg kan garantere dig, at jeg ikke ville blande mig i andres salgstråde (heller ikke dine ![]() Til høflig orientering kan biografen ses her: http://cso.dk/portfolio-items/the-mk-sound-theater/ |
|
|
|
![]() |
|
Ole_M ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 417 |
Gider du ikke godt poste dine priser punktvis? Det er dig der er urealistisk. Og det ved du også udemærket godt ![]() Ang mc12. Den er svær at sælge ved et evt separat salg. Det skal være folk der ønsker sig netop den processor. Men det er ikke det samme som at sige, at den skal foræres væk fordi den har nul værdi. Men den lyder stadig vildt godt.
|
|
![]() |
|
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
Hej. Hvad er prisen på de 3 fronter, 2 tripole? Også gerne med og uden sub?
|
|
![]() |
|
hummelmose ![]() Administrator ![]() ![]() Skribent, udvikler Oprettet: 25-Juli-2004 Sted: København, DK Status: Offline Point: 4010 |
Jeg har ryddet op i tråden.
Har man ingen intentioner om at købe, bedes man undlade at skrive i den.
|
|
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
|
|
![]() |
|
Hej! Jeg vil helst ikke dele tingene alt for meget op, men kunne nok godt lokkes til at beholde et par surround-højtalere selv. Prisen for de 3 fronter+2 surround (incl. vægbeslag)+sub'en . vil så være kr. 25.000
|
|
|
|
![]() |
|
MulleB ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
Jeg kan se der flere forskellige Cineversum Blackwing, hvilken model er det?
hvor mange timer på pæren(første pære?) Alder? |
|
![]() |
|
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
Lidt over mit budget, ved at de 3 fronter går til 10000, sub er 5000-6000, de 2 tripole kender jeg ikke. Men hvis prisen ændrer sig må du gerne sende en pm
Jeg ved at kr radio havde et tilbud på et komplet 5.1 med x12 som sub til 34000 nyt |
|
![]() |
|
Helt Fair. Hvad er dit bud på de 5 højtalere - og sub'en? ...så kan jeg evt. vende retur, hvis der ikke er nogen der "bider på".
|
|
|
|
![]() |
|
Hej! Det er en Blackwing Two. Den har kørt 1587 timer på første pære.
|
|
|
|
![]() |
|
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
Det er med en V12 subwoofer og ikke X12. Pas på du ikke sammenlignes pære og æbler. Synes den systemet pris som sælger her har er yderst rimelig |
|
![]() |
|
Ole_M ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 417 |
Ikke korrekt. Det kostede 36.500kr, og var godt nok med 5.1 og x12 sub. De kørte halv pris på alle MK´s systemer. Men tilbuddet gælder ikke længere, og kommer formentlig aldrig på tilbud til de priser igen. Har aldrig set det før nogen steder hvertfald. Ergo så kan du ikke bruge det til noget som helst nu.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |