|
S: Konig HDMI splitter 1:2 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-December-2014 kl. 20:53 |
Sælger denne da jeg ikke længere har brug for den.
Den er i perfekt stand og virker upåklageligt. 😊 Jeg har dog monterer en kontakt så den kan slukkes og tændes. Lyset fra den generede mig, derfor denne ændring. LINK Er på Sydfyn. Kan sendes for vil jeg tro 20-25,- i boblekuvert. HBO: 100 kr. Mvh. Rasmus Redigeret af fausing - 16-December-2014 kl. 20:55 |
|
![]() |
|
MDusen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2011 Sted: Lyngby, DK Status: Offline Point: 109 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
100kr PP er hermed budt
/ Mads |
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
Noteret og kommer der ikke højere bud inden fredag kl 10.00 er den din. Mvh. Fausing
|
|
![]() |
|
Lige en opper inden fristeb udløber. 😊
|
|
![]() |
|
Rollen75 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-September-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 103 |
110.- plus porto
|
|
![]() |
|
Det blev Rolf med 110 plus porto. Jeg sender dig en PM. 😊
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |