|
S: Kopi af Unnu 130S |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
dikki ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Januar-2016 kl. 12:16 |
Grundet ny plan med stuen sælger jeg min homemade unnu 130S kopi. Møblet er lavet efter org. specifikationer, på nær dybden(det er dybere..). Det er med udfræsning til kabbelbakkeskjuler og org. unnu kabelbakke. Frontlågen er ligeledes original og har den samme låsemekanisme.
Møblet er ca. 6 måneder gammelt. Billeder bliver lagt om om et par timer :) |
|
![]() |
|
Flarup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 796 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvad koster den ? og hvor i landet befinder den sig ?
|
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
![]() |
|
dikki ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Viborg :) jeg er lidt usikker på hvad den er værd. Byd og vi tager den derfra.
|
|
![]() |
|
Decolour ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 214 |
Kan du ikke komme med nogle mål? Så man kan se om man kan have sit gear i den.
Mvh Kim |
|
![]() |
|
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
Jeg er også interesseret i dybden. Er du omkring 1000 kr eller ?
|
|
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|
![]() |
|
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
Send gerne en PB med mål, jeg er også intresseret
|
|
![]() |
|
Som ønsket er her målene.
Højden er 19.7cm udvendig med ca 16.5cm indvendig. Bredden er 155 cm Dybden er 48 cm |
|
![]() |
|
Mht. pris synes jeg vi skal sige HBO: 900 kr. til at starte med og se hvordan det går.
Redigeret af dikki - 11-Januar-2016 kl. 08:04 |
|
![]() |
|
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
Hvordan hænger det på væggen? Og hvor stort er hullet ovenpå ? Har nemlig skjulte kabler i væggen. Hvad siger du til 800kr afhentet? Kommer helt fra Aalborg :)
|
|
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|
![]() |
|
Hej det er bare skruet i væggen direkte. Jeg har noget der ligner 5-6 kabler der går igennem hullet. Vil tro der kan presses et kabel mere igennem.
De 800 er noteret, men lader den køre lidt endnu. |
|
![]() |
|
Lader den køre til kl 19 i aften. Nuværrende bud er 800 kr.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |