|
|
Besvar ![]() |
Side <1234 8> |
Forfatter | |||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12426 |
![]() |
||
Jeg beklager min stavefejl. N'et på min nye BlackBerry Bold sidder hvor M'et sad på min Nokia E71. I øvrigt er det dybt ironisk at Startrek skal gøre grin med andres tyrkfejl. Men jeg kan stadig ikke lide Samsungs afspillere. Redigeret af Naiera - 26-December-2009 kl. 18:29 |
|||
![]() |
|||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12426 |
![]() |
||
Er du helt sikker på det? For det lyder meget, meget underligt. |
|||
![]() |
|||
Nexeren ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-August-2005 Sted: Nørresundby Status: Offline Point: 605 |
![]() |
||
Det første...
Den nedskalerer et 5.1 PCM lydspor til 2 kanaler http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=63694&KW=BDP3000&title=philips-bdp3000-og-pcm "Så kom der mail tilbage fra Philips: Vi må desværre sige at der ikke er nogen firmware opdatering på vej til dette produkt til at lave om på dette problem. Der er faktisk intet vi kan gøre herfra med dette produkt omkring det signal, den vil ikke kunne sende det LPCM-signal videre." Redigeret af Nexeren - 26-December-2009 kl. 18:51 |
|||
![]() |
|||
JesA ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 697 |
![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
||
Hehe, det er fordi du ikke har prøvet en sansung BD afspiller endnu ![]() ![]() ![]() Men vel der var hvis også en kinesisk mærke hvor navnet lå meget tæt på Panasonic, så hvorfor ikke en sansung (selv om denne gang var en tastfejl), ikke ![]() ![]() Redigeret af Startrek - 26-December-2009 kl. 19:48 |
|||
![]() |
|||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
||
Surt |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
||
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 8 ![]() -- ![]() Oprettet: 05-August-2008 Status: Offline Point: 650 |
![]() |
||
Heller ikke her. Jeg tror, at Naiera har en kort lunte - ikke godt her op til nytår.
Og om du kan lide samsung er vel ret underordnet for os andre.
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Jeg har ikke nogen kort lunte i dette tilfælde. Startrek gentager min trykfejl, og det kunne jeg kun se var for at lave en lille vittighed ud af det. Jeg var overhovedet ikke sur, men påpegede bare ironien i det. Jeg har ikke nogle videre følelser over at have lavet en lille trykfejl.
Det er det da ikke i en tråd hvor det handler om at anbefale diverse billige afspillere. Min kommentar til linket med Samsungen + 20 film er, at jeg aldrig ville købe sådan en. Det er ikke noget angreb på nogen, men en anbefaling baseret på både personlige erfaringer og hvad jeg har læst på diverse fora. Redigeret af Naiera - 26-December-2009 kl. 21:27 |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Totalt dårligt designet afspiller ![]() |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() |
||
Jeg tror faktisk slet ikke han gør noget. Det er nok nærmere en stavefejl han selv laver.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
||
Jeg gætter på at Startrek forvekslede "Sansung" med Sansui, og slet ikke fangede din trykfejl.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |