recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Så køre blu-ray krigen. 888 kr for den billigste b
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSå køre blu-ray krigen. 888 kr for den billigste b

Besvar Besvar Side  <1 45678>
Forfatter
Besked
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2009 kl. 20:48
Samsungs Blu-ray afspillere (de nye udgave), har nu ellers fået gode anmeldes rundt omkring, så helt dårlig kan de vel ikke være Question 
Til top
Vistrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-November-2007
Point: 1179
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2009 kl. 00:32
Oprindeligt skrevet af Shiva Shiva skrev:

Oprindeligt skrevet af Vistrup Vistrup skrev:

Oprindeligt skrevet af Stenholt Stenholt skrev:

Oprindeligt skrevet af beddemiz beddemiz skrev:

Jeg benyttede mig af Elgigantens "kø-tilbud" idag (Der stod 15+ afspillere tilbage kl 15. idag :) ) og fik en Samsung BDP-1580. Jeg fik det sat til og indstillet det hele og for pokker det spiller. Lyden er helt vild, selvom jeg kun er indehaver af et middelmådigt Eltax anlæg. Billedet var også imponerende, selv på mit 2,5 år gamle 37" JVC tv. 

Jeg kan forstå herinde at nogen ikke mener at Samsung bluray gør opgaven godt nok, men jeg er imponeret og vil gerne have en til at vise mig en Blu-ray afspiller til 888 kr. der har de samme specs. som Samsung's, og gør opgaven lige så godt. Eller for den sags skyld bare fortæller hvorfor Samsung BDP-1580 ikke lever op til de forventninger en blu-ray afspiller skal kunne gøre.
Udokumenteret vrøvl er hvad det er - ubrugeligt. Derfor stol på dig selv - hvad naiera mener om samsung generelt set er totalt ubrugeligt for andre.

Selvfølgelig er det ikke ubrugeligt vrøvl - Folks meninger om diverse produkter er da netop hvad sider som denne kan og skal bruges til. Derudover er Naiera en af bordets mest kompetente brugere hvad angår afspillere IMO.

Rørende...men Naeiras uomtvisteligt store viden til trods, bør man vel ikke behøve at kaste ud i et større moralsk forsvar af en bruger, der selv starter halvdelen af sine til tider meget direkte og kritiske indlæg med "sludder" eller "vrøvl". Hvis man selv benytter sig af denne form for retorik, skal der vel også være plads nok skoene til at unde andre den samme frihed uden straks at føle sig trådt på. 

At du har let til tårer, kan jeg ikke se hvad har med sagen at gøre.

Nu var det heller ikke at Stenholt kaldte Naieras indlæg for vrøvl, jeg kommenterede på, men det faktum, at han påstår at Naieras mening om afspilleren er ubrugelig for andre.

Om Naiera føler sig trådt på må du spørge ham om.

Redigeret af Vistrup - 29-December-2009 kl. 00:34
LG C1 65"
Sonos Arc
Sonos Sub3
Apple TV 4K
PS5
Til top
wiggumdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Marts-2009
Point: 227
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2009 kl. 00:53
Jeg fatter stadig ikke hvordan du kan komme med en kommentar om Samsung afspilleren når du nu aldrig selv har  haft afprøvet denne. Kommenter dog i stedet for de afspillere du selv har kendskab til og lade være med at generalisere.

Og din logik om at fordi tidligere Samsung produkter var noget billigt bras så passer det nok stadig
holder ikke en meter. Tingene ændrer sig fra år til år, og helt konkret kan jeg da nævne Skoda og Opel som har haft temmelig dårligt ry men som nu leverer varen.

Til top
Notfast Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Øst Jylland
Point: 2876
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2009 kl. 01:05
Oprindeligt skrevet af glade glade skrev:

nu kan man se fleste tilbud kun er tiblage nede i buttikken eller helt udsolgt, fx elgiganten tilbud er udsolgt både på det billige samsung og bluray..
Typisk elgiganten, de pisser på folk.

De slår store brød op på tilbud hvor de kun har ganske ganske få pr. butik, og nogen gange er der end da butikker som ingen har.
Dette er self. uden at angive det som en tilbud med begrænset antal som de burde i.flg. markedsføringsloven.

Nej så handler jeg heller i Fona og ofte koster det ikke ekstra, nogen gange er de end da billigere !
Så i det lange løb tror jeg ikke at det er dyre for mig, og de mere om deres sager i Fona end de gør i elgiganten.
.....
Til top
Ham_Der_Hansen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-December-2008
Point: 164
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2009 kl. 09:43
Jeg er nu godt tilfreds med min Philips BDP7300 afspiller, mangler bare en forstærker som kan håndtere Dolby True HD samt DTS HD MA samt højtalere, da mit out-of-box system har en del år på bagen.
Til top
glade Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-August-2006
Sted: ølby/DK
Point: 1007
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2009 kl. 11:52
Kan oplyse Elgiganten har Philips bluray næste uge til 888 kr og et philips lcd 32 tommer til 2699

de har også et sonos tv 32 tommer til 1999 kr, dog uden nogen digital tuner, men 2 hdmi porte..
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer
Sony 32 tommer X300 (skod tv)
Til top
wiggumdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 31-Marts-2009
Point: 227
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2009 kl. 12:05

Kan oplyse Elgiganten har Philips bluray næste uge til 888 kr og et philips lcd 32 tommer til 2699

Hvilken Philips bluray model er det?

Redigeret af wiggumdk - 29-December-2009 kl. 12:05
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2009 kl. 12:14
Oprindeligt skrevet af Notfast Notfast skrev:

nu kan man se fleste tilbud kun er tiblage nede i buttikken eller helt udsolgt, fx elgiganten tilbud er udsolgt både på det billige samsung og bluray..

De slår store brød op på tilbud hvor de kun har ganske ganske få pr. butik, og nogen gange er der end da butikker som ingen har.
Dette er self. uden at angive det som en tilbud med begrænset antal som de burde i.flg. markedsføringsloven.

Nej så handler jeg heller i Fona og ofte koster det ikke ekstra, nogen gange er de end da billigere !
Så i det lange løb tror jeg ikke at det er dyre for mig, og de mere om deres sager i Fona end de gør i elgiganten.

Nu skriver de jo det er begrænset antal på 500 styk i hele DK, så de er da nok hurtigt væk.
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Marts-2008
Point: 4118
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2009 kl. 13:02
Oprindeligt skrevet af Notfast Notfast skrev:

Har du prøvet at undersøge sagen inden du udtaler dig. Eller er det dig der pisser på .....

I deres reklame står der under Samsung BD: Køtilbud 500 stk i hele Danmark.

Jeg var lige forbi Elgiganten og de havde nu sat Sony 360 ned til 989 for at matche Fona.

Så heller Elgiganten, her kan man altid bytte sin varer og få pengene igen, hvis man er utilfreds.
Til top
sodaha Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-November-2004
Point: 397
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2009 kl. 16:07
Er lige kommet hjem fra en tur i Helsingborg (Sverige) og derover kan man hos Expert købe Philips BDP3000 til 999,- SVENSKE KR og hos Auido Video kan man købe Samsung BDP1580 også til 999,- SVENSKE KR.

Omregnet til danske kroner bliver det: 718,- d.kr.
Panasonic: TX-P42X10Y, DMR-BCT820EG, DMR-EH57, DMR-EH68EC, DMR-E85H, SC-BT200 + SH-FX70, NV-GS50, DMC-LZ7, HX-DC1
Apple: iPod Touch 32gb, iPhone 6 128gb, iPad 2 WiFi 64gb&16gb, ATV 2, MAC Mini (2012)
Til top
akjosko1 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Marts-2008
Point: 377
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2009 kl. 19:27
Hvad var det for en elgiganten du var i der ville matche Fona's pris?
Samsung 40f86BD, Denon 2808, 4. minipods, cinepod, Bass station subwoofer. Podspeaker studiebio
Til top
glade Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-August-2006
Sted: ølby/DK
Point: 1007
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2009 kl. 19:34
http://www.elgiganten.dk/product/radio-tv/dvd-blu-ray/BDPS360B/sony-blu-ray-afspiller
989 for den sony, men udsolgt online, du skal ned i butikken eller ringe til dem..

og tilbuddet i næste uge er:

3904h til 2699

og philips bdp3000 til 888 kr og kun 400 ialt stk.

og tvet til 1999 kr er et saga lj32096bg
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer
Sony 32 tommer X300 (skod tv)
Til top

Besvar Besvar Side  <1 45678>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu