|
|
Besvar ![]() |
Side <1 45678> |
Forfatter | ||||
Startrek ![]() -- ![]() Bruger stoppet på recordere.dk Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5740 |
![]() |
|||
Samsungs Blu-ray afspillere (de nye udgave), har nu ellers fået gode anmeldes rundt omkring, så helt dårlig kan de vel ikke være
![]() |
||||
![]() |
||||
Vistrup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1179 |
![]() |
|||
At du har let til tårer, kan jeg ikke se hvad har med sagen at gøre. Nu var det heller ikke at Stenholt kaldte Naieras indlæg for vrøvl, jeg kommenterede på, men det faktum, at han påstår at Naieras mening om afspilleren er ubrugelig for andre. Om Naiera føler sig trådt på må du spørge ham om. Redigeret af Vistrup - 29-December-2009 kl. 00:34 |
||||
LG C1 65"
Sonos Arc Sonos Sub3 Apple TV 4K PS5 |
||||
![]() |
||||
wiggumdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2009 Status: Offline Point: 227 |
![]() |
|||
Jeg fatter stadig ikke hvordan du kan komme med en kommentar om Samsung afspilleren når du nu aldrig selv har haft afprøvet denne. Kommenter dog i stedet for de afspillere du selv har kendskab til og lade være med at generalisere.
Og din logik om at fordi tidligere Samsung produkter var noget billigt bras så passer det nok stadig holder ikke en meter. Tingene ændrer sig fra år til år, og helt konkret kan jeg da nævne Skoda og Opel som har haft temmelig dårligt ry men som nu leverer varen. |
||||
![]() |
||||
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
![]() |
|||
De slår store brød op på tilbud hvor de kun har ganske ganske få pr. butik, og nogen gange er der end da butikker som ingen har. Dette er self. uden at angive det som en tilbud med begrænset antal som de burde i.flg. markedsføringsloven. Nej så handler jeg heller i Fona og ofte koster det ikke ekstra, nogen gange er de end da billigere !
Så i det lange løb tror jeg ikke at det er dyre for mig, og de mere om deres sager i Fona end de gør i elgiganten. |
||||
.....
|
||||
![]() |
||||
Ham_Der_Hansen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 164 |
![]() |
|||
Jeg er nu godt tilfreds med min Philips BDP7300 afspiller, mangler bare en forstærker som kan håndtere Dolby True HD samt DTS HD MA samt højtalere, da mit out-of-box system har en del år på bagen.
|
||||
![]() |
||||
glade ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2006 Sted: ølby/DK Status: Offline Point: 1007 |
![]() |
|||
Kan oplyse Elgiganten har Philips bluray næste uge til 888 kr og et philips lcd 32 tommer til 2699
de har også et sonos tv 32 tommer til 1999 kr, dog uden nogen digital tuner, men 2 hdmi porte.. |
||||
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer Sony 32 tommer X300 (skod tv) |
||||
![]() |
||||
wiggumdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2009 Status: Offline Point: 227 |
![]() |
|||
Hvilken Philips bluray model er det? Redigeret af wiggumdk - 29-December-2009 kl. 12:05 |
||||
![]() |
||||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
|||
Nu skriver de jo det er begrænset antal på 500 styk i hele DK, så de er da nok hurtigt væk. |
||||
![]() |
||||
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4118 |
![]() |
|||
Har du prøvet at undersøge sagen inden du udtaler dig. Eller er det dig der pisser på .....
I deres reklame står der under Samsung BD: Køtilbud 500 stk i hele Danmark.
Jeg var lige forbi Elgiganten og de havde nu sat Sony 360 ned til 989 for at matche Fona.
Så heller Elgiganten, her kan man altid bytte sin varer og få pengene igen, hvis man er utilfreds.
|
||||
![]() |
||||
sodaha ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 397 |
![]() |
|||
Er lige kommet hjem fra en tur i Helsingborg (Sverige) og derover kan man hos Expert købe Philips BDP3000 til 999,- SVENSKE KR og hos Auido Video kan man købe Samsung BDP1580 også til 999,- SVENSKE KR.
Omregnet til danske kroner bliver det: 718,- d.kr.
|
||||
Panasonic: TX-P42X10Y, DMR-BCT820EG, DMR-EH57, DMR-EH68EC, DMR-E85H, SC-BT200 + SH-FX70, NV-GS50, DMC-LZ7, HX-DC1
Apple: iPod Touch 32gb, iPhone 6 128gb, iPad 2 WiFi 64gb&16gb, ATV 2, MAC Mini (2012) |
||||
![]() |
||||
akjosko1 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Marts-2008 Status: Offline Point: 377 |
![]() |
|||
Hvad var det for en elgiganten du var i der ville matche Fona's pris?
|
||||
Samsung 40f86BD, Denon 2808, 4. minipods, cinepod, Bass station subwoofer. Podspeaker studiebio
|
||||
![]() |
||||
glade ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-August-2006 Sted: ølby/DK Status: Offline Point: 1007 |
![]() |
|||
http://www.elgiganten.dk/product/radio-tv/dvd-blu-ray/BDPS360B/sony-blu-ray-afspiller
989 for den sony, men udsolgt online, du skal ned i butikken eller ringe til dem..
og tilbuddet i næste uge er:
3904h til 2699
og philips bdp3000 til 888 kr og kun 400 ialt stk.
og tvet til 1999 kr er et saga lj32096bg
|
||||
Panasonic G20E
Sasmung Q97 42 tommer Sony 32 tommer X300 (skod tv) |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 45678> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |