|
S: LaCie Network Space 2 1TB NAS |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
jimmi1311 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-September-2006 Status: Offline Point: 190 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Februar-2013 kl. 11:30 |
Hej
Jeg har en NAS liggende som jeg nærmest aldrig har brugt. Det er en LaCie Network Space 2 1TB NAS Server med Gigabit netværk. Befinder sig i Kolding. Pris 500 Kr eller bytte med en 2.5" usb harddisk |
|
![]() |
|
jimmi1311 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-September-2006 Status: Offline Point: 190 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der slet ingen der står og mangler en lækker NAS??
|
|
![]() |
|
jimmi80 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-Marts-2008 Status: Offline Point: 723 |
støjer den meget?
|
|
![]() |
|
eichmeier ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 358 |
alder?
|
|
![]() |
|
Den er 1½ år mener jeg, men fik den i gave så jeg har ingen kvittering, men den har max kørt i ti timer.
Den siger kun det som en almindelig harddisk siger når den skriver eller læser....Så jeg vil sige at den er ret lydløs. Lidt tests: http://www.datatid.dk/designperle-med-muligheder http://www.laptopworld.dk/anmeldelser/tilbehoer/lacie-network-space-2 |
|
![]() |
|
Up you go :-)
|
|
![]() |
|
eichmeier ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 358 |
300 hentet
|
|
![]() |
|
Har et bud på 400 incl. porto over PM. Så 400 Afhentet, så er det din.
|
|
![]() |
|
arrgghh, du skal bruge 60 kroner i porto og tiden, og jeg skal køre til kolding....
|
|
![]() |
|
ja, men så hiver jeg bare disken ud og køber et USB kabinet og kommer den I. Så får jeg da selv lidt glæde af den :-)
|
|
![]() |
|
det kan du jo gøre uden at tage disken ud..... :-) kører til kolding om lidt hvis vi skal handle
|
|
![]() |
|
Til den pris beholder jeg den. Problemet er at jeg ikke kan dedikere hele pladsen som usb drev :-(
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |