|
S: Lenovo dock + strømforsyning |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
HamDenFede ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Status: Offline Point: 350 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-Juni-2014 kl. 15:11 |
Sælger ét stk. Lenovo dock med tilhørende 135w strømforsyning.
Jeg ved at den viste dock kun er med 90w strømforsyning, men den strømforsyning jeg har er 135w, og kan derfor også bruges til w-modeller. Købt til hjemmearbejdsplads for nogle år siden, kvittering haves ikke længere, brugt meget lidt. Sælges grundet skift til ny pc. Befinder sig i Århus og sælges helst samlet. Aner ikke hvad det er værd, men byd
![]() |
|
Mvh. HamDenFede
|
|
![]() |
|
HamDenFede ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-April-2007 Status: Offline Point: 350 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bump
![]() |
|
Mvh. HamDenFede
|
|
![]() |
|
Opper lige en sidste gang...
|
|
Mvh. HamDenFede
|
|
![]() |
|
nAlen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2009 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 609 |
Jeg kan godt aftage den for en 300lap :)
|
|
![]() |
|
Puha...der var da lidt i den lave ende. Hvad siger du til 400,- afhentet?
|
|
Mvh. HamDenFede
|
|
![]() |
|
nAlen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2009 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 609 |
300 er umiddelbart smertegrænsen for den herfra.. Evt 350 hvis jeg kan få det til at passe med jeg kan afhente den mandag eller tirsdag hvis jeg skal ned gennem landet der..
Ved 400 begynder det at kunne svare sig at tage en hjem fra Ebay istedet.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |