recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Lenovo X100e 11.6" bærbar (Solgt!)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Lenovo X100e 11.6" bærbar (Solgt!)

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
SilverLine Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 713
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SilverLine Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2014 kl. 07:14
Har set hvad du skriver. Men jeg byder 700 kr inkl. Forsendelse.
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
Til top
petrucci Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Brugeranmelder

Oprettet: 09-April-2006
Point: 822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér petrucci Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2014 kl. 18:20
For god ordens skyld vil jeg gerne lige meddele, at jeg har lavet en byttehandel med fausing og lukker derfor auktionen før tid. Varen er derfor "solgt" nu.

Silverline, jeg tillader mig at lukke auktionen, da det eneste bud indtil videre var dit og det i teorien lå under HBO kravet (som var + porto). Håber på forståelse :)
Til top
SilverLine Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Oktober-2008
Point: 713
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SilverLine Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-December-2014 kl. 18:50
Helt OK. Kender Fausing :-)
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu