|
S: Lenovo Yoga 2 tablet med 4G |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Oktober-2015 kl. 07:07 |
Hej alle.
Da jeg er overgået til Win10 tablet sælger jeg denne Android tablet fra Lenovo. Det er som overskriften siger modellen med 4G, altså mulighed for at isætte lynhurtigt internet via simkort. Fungerer perfekt, og standen er ligeledes perfekt. Original emballage samt kvittering haves. Har altid været opbevaret i sleeve - dette medfølger dog IKKE da det anvendes til den nye tablet :-) For yderligere info: http://shop.lenovo.com/dk/da/tablets/lenovo/yoga/yoga-tablet-2-10/ Befinder sig i 5700 Svendborg Jeg sender gerne, for købers regning. Kan alternativt medbringes til Odense da jeg studerer der. HBO: 1500 - kører flere steder, men tråden opdateres ved bud derfra. Redigeret af fausing - 04-November-2015 kl. 08:35 |
|
![]() |
|
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En tur til toppen :-)
|
|
![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
1500 budt via dba.dk HBO: er hermed sænket til 1500.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |