|
S: Lexcom cat.6 kabler *SOLGT* |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MulleB ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-August-2014 kl. 10:47 |
da jeg er ved at være færdig med tilbygning/Biografen har jeg lidt i overskud jeg gerne vil sælge:
5 stk. LEXCOM 250 kommunikationskabel U/UTP 2x4p LSZH Cat.6 AWG24 á ca. 30m (nok nærmere 32-33m)ca. 180m i alt. 15 stk. LK utp/stp væg dåser FUGAi hvid 30 stk. LEXCOM 250 cat.6 Connector det hele er som nyt og sælges helst samlet og afhentet i 4100 Ringsted EDIT: prisen er samlet kr.1.200,- ![]() Redigeret af MulleB - 11-August-2014 kl. 11:26 |
|
![]() |
|
Zulu ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-December-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 775 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er interesseret, men kommer ikke lige forbi Ringsted.
Hvad vejer det, hvis det skal sendes? |
|
![]() |
|
MulleB ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
zulu: har skrevet PM.
Skal lige sige at jeg fandt en stump kabel til, så der er 6 x ca. 30m jeg glemte også de gennemsigtige/hvide plast stykker der sættes på rammen, men der har jeg kun 19 stk. jeg kan simpelthen ikke finde de sidste. der er kun grønne rammer til stik, og der er 30 stk. |
|
![]() |
|
Reserveret
|
|
![]() |
|
Solgt!
Jeg retter overskrift når jeg er ved en pc, kan ikke se man kan gøre det fra mobil |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |