|
S: Lexicon GX-7 7-kanals effektforstærker |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Stereolab ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Januar-2012 Status: Offline Point: 797 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Marts-2013 kl. 19:11 |
Forstærkeren er i perfekt stand, 2 år og 6 måneder gammel. Har original emballage og kvittering. Købt som brugt/byttesalg hos High-Performance Audio 12. sep. 2011. Står i Kgs. Lyngby. Nypris: 29.995,-
http://www.lexicon.com/Products/Details/10 http://ktradio.dk/product_detail.asp?id=1130&fkLounge=4 Pris: ![]() ![]() Redigeret af Stereolab - 07-April-2013 kl. 09:32 |
|
![]() |
|
Stereolab ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Januar-2012 Status: Offline Point: 797 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prisen er til forhandling
![]() |
|
![]() |
|
p.las ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4156 |
virkelig fed effekt |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Mega fed high-end 7-kanals effektforstærker der aldrig mister pusten.
![]() |
|
![]() |
|
Prøver lige at puste liv i denne her salgsannonce.
Ny pris: 12.000,- ![]() Kanon effektforstærker! Sælges udelukken pga. skift til én med xlr-indgange. Redigeret af Stereolab - 07-April-2013 kl. 09:33 |
|
![]() |
|
Sejrsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
Hej
Jeg har jo en Crown effekt til salg. Se http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=121666&title=s-crown-cts-8200 Det er jo i bund og grund en Lexicon med 8 x 165 w i ohm alle kanaler drevet. Den har balancerede indgange (dog ikke XLR men derimod phoenix stik, det er meget nemt at modificere eksisterende kabler. Den kunne jo indgå i en byttehandel med enten din Lexicon eller dine M&K subs? vh Sejrsen Redigeret af Sejrsen - 07-April-2013 kl. 10:06 |
|
![]() |
|
Nu er det godt nok amerikanske ATI der leverer forstærkerne til Lexicon. Derudover er Lexicon'en passivt kølet og dermed lydløs i brug, hvor Crown'en har en blæser, og da jeg skal have forstærkeren i lytterummet ville jeg være nervøs for støj. Derudover har jeg kig på en anden forstærker, så derfor er jeg ikke interesseret i en byttehandel, men tak for forslaget.
|
|
![]() |
|
Sejrsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2005 Status: Offline Point: 813 |
Bare ok!
Og du har ret mht blæserne. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |