recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Lexicon  MC-12 HD EQ + RX-7 **SOLGT + BEHOLDT**
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Lexicon MC-12 HD EQ + RX-7 **SOLGT + BEHOLDT**

Besvar Besvar Side  <12345 7>
Forfatter
Besked
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-September-2007
Sted: København S
Status: Offline
Point: 1966
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-November-2015 kl. 20:55
Mandags-fakta den 13.:
En Lexicon-produceret horror film om Lexicon-forstærker der huser omkring Crystal Clear Sound Lake og forskrækker unge besøgende ved at skrue op til 11.
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2015 kl. 08:11
Mandags-fakta #14:
Cyber monday var originalt en hawaiiansk tradition. Det var en dag der hyldede Cybermen fra Doctor Who, Dagen hed originalt "Cybermen Day", men turister misforstod accenten, og snart var en ny tradition født.

I ære a Cybermen Day sættes prisen ned med hele 9.000,- DKK! Så nu kan sættet købes for kun 50.000!
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2015 kl. 08:51
Mandags-fakta #15:
For at komme hurtigere frem til julen har Lexicon udgivet ny tidsrejsefirmware, så jeg havde da slet overhovedet ikke glemt jer, mine loyale fans, i (hvad der for jer var) sidste uge, jeg rejste bare en uge frem i tiden!
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2016 kl. 10:43
Mandags-fakta #16:
Godt nytår!
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2016 kl. 21:16
Mandags-fakta #17:
RX-7 kan bæres ned fra 4. sal ene-mand. Jeg vil dog ikke anbefale det.
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2011
Point: 4464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2016 kl. 21:19
Sælger du komponenterne separat? Det tror jeg ville gøre salg lettere (Har ikke selv brug for effekt/processor, men så får du i det mindste et gratis bump Smile)
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2016 kl. 08:16
Altså, jeg er da ikke helt afvisende over for det, hvis der skulle komme et fornuftigt bud. Wink
Jeg har vist også haft separate priser på, på et tidspunkt, men det genererede ikke rigtig mere interesse... Cry
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2016 kl. 14:19
Mandags-fakta #18:
I i år har du en hel ekstra dag at lytte til dit nye Lexicon-anlæg, helt gratis!
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2016 kl. 15:18
Mandags-fakta #19:
Den dag på året der sælges flest Whoppere er: 1. januar.
Den dag på året der sælges flest Lexicon-forstærkere er: måske i dag...?
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2016 kl. 12:47
Mandags-fakta #20:
RX-7 og MC12-HD havde en hyggelig valentinsdag sammen, hvor de fejrede et godt, solidt forhold med perfekt balance og et samarbejde der siger spar 2.
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top
Jonas Bojer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-April-2008
Sted: Århus C
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2016 kl. 14:57
Oprindeligt skrevet af MaXer MaXer skrev:

Mandags-fakta #20:
RX-7 og MC12-HD havde en hyggelig valentinsdag sammen, hvor de fejrede et godt, solidt forhold med perfekt balance og et samarbejde der siger spar 2.

Prøv Ebay det sælger hurtigere eller audiogon.com

Hilsen Jonas Bojer
Til top
MaXer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MaXer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Februar-2016 kl. 15:38
Oprindeligt skrevet af Jonas Bojer Jonas Bojer skrev:

Oprindeligt skrevet af MaXer MaXer skrev:

Mandags-fakta #20:

Prøv Ebay det sælger hurtigere eller audiogon.com

Hilsen Jonas Bojer

Har prøvet audiogon lang tid uden resultat. Jeg tror fragt-prisen skræmmer. Jeg kan ikke liste den på eBay, da jeg ikke er "erfaren" nok til at måtte liste noget med så høj værdi. Mit bud er at fragt-prisen alligevel ville skræmme de fleste væk. Så jeg må satse lokalt. Smile
Bio á la MaX

Tæller nu film i K!
Til top

Besvar Besvar Side  <12345 7>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu