|
S: LG 55EG910V OLED |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Justin Kapelke ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2014 Sted: Langeland Status: Offline Point: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-April-2016 kl. 15:44 |
Har et LG 55EG910V OLED som jeg skiller mig af med hvis jeg kan få den rette pris for det. Det er kun 2 uger gammelt og nyprisen pt. er 14000 som det billigste på pricerunner.
Befinder sig på sydfyn |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvorfor skiller du dig af med det ?
Kvitering ? Hvad er den rette pris ? |
|
![]() |
|
Justin Kapelke ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-Marts-2014 Sted: Langeland Status: Offline Point: 14 |
Vil gerne op i en 12000, har kvittering på det. Vil bare have en større skærm :)
|
|
![]() |
|
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
Byder 8000,- trods det er på tilbud tit til under 10000
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Sorry, læste forkert
Redigeret af Hackerjac - 04-April-2016 kl. 01:09 |
|
![]() |
|
Ellers tak, det har ifølge pricerunner været på tilbud til 10.000 en enkelt gang, ellers kan det være at du tænker på åbningstilbud, som du jo ikke kan sammenligne med.
Det er slet ikke sikkert at der kommer ned i den pris igen før tv'et udgår.
|
|
![]() |
|
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
Kan bare se power havde det til 9877 sidste uge. Men smid en PB hvis mit bud bliver aktuelt
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6406 |
Nu var sidste uge jo da i sidste uge... og ikke denne uge
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Du har ret jake :)
|
|
![]() |
|
Sælges nu for 11.500
|
|
![]() |
|
O'Riley ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2009 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 171 |
Troede regel nr 2 sagde: Det er ikke tilladt at sælge varer, der udelukkende anskaffet med videresalg for øje
Det er sjovt nok lige købt, da der var tilbud til under 10k :)
|
|
![]() |
|
Hr. politimand, det er heller ikke udelukkende anskaffet til videresalg, det var skam meningen at jeg ville beholde det.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |