|
S: LG G Watch W100 Hvid |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
symbol ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2011 Sted: Næstved Status: Offline Point: 349 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-September-2015 kl. 08:58 |
Jeg har 2 stk LG G watch så sælger det ene. Har været afprøvet 1 dag og er stadig med plastik på skærmen. Er opdateret og kan synkroniseres med Ios (har haft det sat op til min ipad air) Jeg bruger mit det andet dagligt og fungerer fantastisk. Leveres naturligvis i original emballage med kvittering osv. http://www.edbpriser.dk/smartwatch/lg-g-watch-w100-id-8730338.aspx?q=lg+g+watch Mærke: LG Model + model nummer: G Watch Alder: fra 20/4 2015 Antal ejere: 1 Købsted: proshop Farve: hvid Stand: som nyt Betaling/Levering: mobilepay eller kontant Forsendelse: (hvem betaler porto?) køber Telefonen befinder sig i: Næstved Kan afhentes på min adresse: Ja/Nej ja PRIS:pris 400 Skriv blot hvis der skulle være spørgsmål. Kører flere steder. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |