recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: LG OLED 65E6V
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: LG OLED 65E6V

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: LG OLED 65E6V
    Sendt: 25-Januar-2017 kl. 21:24
Tv´et og alt medfølgende tilbehør er i intet mindre end perfekt stand. Ja endda alt som fulgte med som kassen og alt beskyttelse har jeg endnu, så du kan fragte den herfra som hvis du afhentede den i en butik.
du kan se det i aktion og få lov at nærstuderer alt det du ønsker. Foliet sidder stadig bagpå glaspladen.
Den har kørt ca 2 timer i gennemsnit pr dag og næsten udelukket blevet brugt til film i en ikke ryger hjem. Så skærmen er knap nok blevet brugt nok til at blive kalibreret. 
Den er købt black friday hos Elgiganten, men først leveret hos mig D.5/12-2016, så lidt over 2 måneder gammel. 
Den sælges udelukket fordi jeg overvejer en anden skærm løsning
Pris. 20.500 kr. Skal afhentes i Herning.  Smile




Redigeret af KennyIver - 13-Februar-2017 kl. 19:55
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2017 kl. 21:44
Ved ikke hvad forskellen er på E og B modellen

Men B modellen fås til 20.000 hos Elgiganten   


Opdate: kan se at E er med en soundbar. Til 25000.-

Så er den pris på 21 nok ikke helt ved siden af

Redigeret af hansie - 25-Januar-2017 kl. 21:46
Til top
keldp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 712
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér keldp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2017 kl. 09:14
Hvorfor er du ikke tilfreds med dit TV.
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890
BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80    Højtalere
Front : Dali, Mentor 5
Center: Dali Suite C 0.8
Bag:Dali Suite Rear.
Sub: Dali S 12.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2017 kl. 09:54
Oprindeligt skrevet af keldp keldp skrev:

Hvorfor er du ikke tilfreds med dit TV.


Det står sidst i salgsteksten....

M.v.h.
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2017 kl. 10:34
Oprindeligt skrevet af keldp keldp skrev:

Hvorfor er du ikke tilfreds med dit TV.

Hvis man kigger rundt i forum, kan man se at sælger kigger på en projektorløsning i stedet Wink

Jeg synes prisen lyder fint, hvis det er udgaven med soundbar.
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Jonas Baadsgaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Januar-2012
Sted: Allerød
Status: Offline
Point: 473
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Baadsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2017 kl. 11:09
For de fleste der kigger i den prisklasse vil en besparelse på at købe brugt på 16% procent være for lidt. Oveni skal man selv hente, hvor butiksprisen på 25000,- kr er inkl fragt til adressen.
Jeg vil mene du skal under 20000,- kr hvis du vil sælge det..
Måske 19000,- kr ?
 
Tænk på at priserne dag for dag kun går en vej og det er ned. Så lige pludselig koster den fra ny 19999,- kr.
 
 
 
Vh Jonas Baadsgaard Petersen

Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2017 kl. 12:07
Det er det Smile soundbar, 3D og lg´s eget chip i. 
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
keldp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 712
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér keldp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2017 kl. 12:09
Byder 18500kr
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890
BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80    Højtalere
Front : Dali, Mentor 5
Center: Dali Suite C 0.8
Bag:Dali Suite Rear.
Sub: Dali S 12.
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2017 kl. 12:15
Oprindeligt skrevet af Jonas Baadsgaard Jonas Baadsgaard skrev:

For de fleste der kigger i den prisklasse vil en besparelse på at købe brugt på 16% procent være for lidt. Oveni skal man selv hente, hvor butiksprisen på 25000,- kr er inkl fragt til adressen.
Jeg vil mene du skal under 20000,- kr hvis du vil sælge det..
Måske 19000,- kr ?
 
Tænk på at priserne dag for dag kun går en vej og det er ned. Så lige pludselig koster den fra ny 19999,- kr.
 
 
 
 
Hvis man beslutter sig for at købe sådan dette tv, så er det da nogen gode penge at sparer her. Samt her får du muligheden for at teste det man ønsker på tvet, uden nogen uvidende sælger stående i nakken. 

Det er min tanke at det er min pris. Hvis ikke den kan sælges til det, så beholder jeg den. Da jeg er vild med dens billede kvalitet. Det er udelukket fordi jeg overvejer en projektor løsning eller en anden skærm, at jeg har oprettet denne tråd.
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
Jonas Baadsgaard Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Januar-2012
Sted: Allerød
Status: Offline
Point: 473
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Baadsgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2017 kl. 15:08
Oprindeligt skrevet af KennyIver KennyIver skrev:

Oprindeligt skrevet af Jonas Baadsgaard Jonas Baadsgaard skrev:

For de fleste der kigger i den prisklasse vil en besparelse på at købe brugt på 16% procent være for lidt. Oveni skal man selv hente, hvor butiksprisen på 25000,- kr er inkl fragt til adressen.
Jeg vil mene du skal under 20000,- kr hvis du vil sælge det..
Måske 19000,- kr ?
 
Tænk på at priserne dag for dag kun går en vej og det er ned. Så lige pludselig koster den fra ny 19999,- kr.
 
 
 
 
Hvis man beslutter sig for at købe sådan dette tv, så er det da nogen gode penge at sparer her. Samt her får du muligheden for at teste det man ønsker på tvet, uden nogen uvidende sælger stående i nakken. 

Det er min tanke at det er min pris. Hvis ikke den kan sælges til det, så beholder jeg den. Da jeg er vild med dens billede kvalitet. Det er udelukket fordi jeg overvejer en projektor løsning eller en anden skærm, at jeg har oprettet denne tråd.
 
Hvis du allerede har besluttet dig for 21000 kr, hvilket er i din gode ret, hvorfor spørger du så om folks meninger om det kan sælges til den pris ? Den type kunde der vil bruge +20000,- kr på et tv vil typisk hellere ligge det sidste op til et nyt og ikke et brugt. Så du spørger og så får du svar Smile
Vh Jonas Baadsgaard Petersen

Nad C390DD2 | Jamo Concert VII | Xbox One X | Panasonic TX65EX700 | Metz DE-81 CD/DVD
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2017 kl. 16:35
Oprindeligt skrevet af Jonas Baadsgaard Jonas Baadsgaard skrev:

Oprindeligt skrevet af KennyIver KennyIver skrev:

Oprindeligt skrevet af Jonas Baadsgaard Jonas Baadsgaard skrev:

For de fleste der kigger i den prisklasse vil en besparelse på at købe brugt på 16% procent være for lidt. Oveni skal man selv hente, hvor butiksprisen på 25000,- kr er inkl fragt til adressen.
Jeg vil mene du skal under 20000,- kr hvis du vil sælge det..
Måske 19000,- kr ?
 
Tænk på at priserne dag for dag kun går en vej og det er ned. Så lige pludselig koster den fra ny 19999,- kr.
 
 
 
 
Hvis man beslutter sig for at købe sådan dette tv, så er det da nogen gode penge at sparer her. Samt her får du muligheden for at teste det man ønsker på tvet, uden nogen uvidende sælger stående i nakken. 

Det er min tanke at det er min pris. Hvis ikke den kan sælges til det, så beholder jeg den. Da jeg er vild med dens billede kvalitet. Det er udelukket fordi jeg overvejer en projektor løsning eller en anden skærm, at jeg har oprettet denne tråd.
 
Hvis du allerede har besluttet dig for 21000 kr, hvilket er i din gode ret, hvorfor spørger du så om folks meninger om det kan sælges til den pris ? Den type kunde der vil bruge +20000,- kr på et tv vil typisk hellere ligge det sidste op til et nyt og ikke et brugt. Så du spørger og så får du svar Smile
Jeg svarede lidt som jeg allerede havde besluttet mig for at sælge, det er ikke sandt. Jeg spørger fordi jeg vil høre hvad andre synes om den pris jeg har sat mig fast i hovedet  Smile
Det ved jeg nu ikke, for det gælder i hvert fald ikke mig! Havde jeg besluttet mig for det tv og kan tage und og se om det er i den stand som der bliver skrevet, samt alt tilbehør følger med. Samtidig med en besparelse på 4000 kr. 
Om man så vil købe brugt det er jo op til folk. 

Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2017 kl. 09:14
sættes til salg.
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu