|
S: LG RH199H DVD/Harddiskoptager |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 930 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-September-2012 kl. 13:41 |
LG RH199H DVD/Harddiskoptager, med 250 Gb Harddisk.
Er næsten ikke brugt, og fremstår som ny. Med fjernbetjening. længde 43 højde 5 cm Dybde 28 cm Jeg har aldrig fået brugt den, men den fungerer upåklagelig, dog har jeg ikke manualen mere. Den har 1 stk DVB-C tuner. Sendes ikke, men kan mod betaling af benzin leveres indenfor en radius af 100 Km. Harddiskoptageren befinder sig i Randers. Sælges for 500 Kr.
Redigeret af guldhammer - 25-September-2012 kl. 16:33 |
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1066 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilke tunere har den?
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Det er jo lidt en vidt begreb da du ikke oplyser hvor i landet den befinder sig |
|
![]() |
|
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 930 |
Den har 1 stk DVB-C tuner.
|
|
![]() |
|
Den befinder sig i Randers.
|
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1066 |
Skulle du beslutte dig til at sende den, vil jeg godt smide de 500, men det er så inkl. porto.
|
|
![]() |
|
Er du 100% på dvb-c? Har ikke kunne finde i manualen?
|
|
![]() |
|
Ja det er jeg 100 på, har optaget fra Kanal 5, Kanal 6, og Tv2 Sport fra harddiskoptageren.
|
|
![]() |
|
Vil helst ikke sende den.
Hvor i landet bor du??
|
|
![]() |
|
Maribo, Lolland... Så det er ikke lige rundt om hjørnet.
|
|
![]() |
|
zczc ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Maj-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 398 |
Havde man virkelig DVB-C-optagere for 6½ år siden?
|
|
![]() |
|
Den kan i hvertfald opfange 42 kanaler på min YouSee fuldpakke, deribland Kanal 5, Kanal 6, Tv2 Sport, Tv 3, 3+, 3 Plus, Kanal 4, TV2 News og mange flere.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |