|
S: LG RH199H DVD/Harddiskoptager |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1066 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
JA, men sender den ikke også analogt med et digitalt spejl?
|
|
![]() |
|
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 930 |
A' hvad for en fisk??
![]() |
|
![]() |
|
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1066 |
Jeg mener at Yousee udsender deres kanaler både analogt og digitalt. Så du sagtens ville kunne modtage dine kanaler med en analog tuner. Derfor vil jeg gerne være 100 % sikker på der er DVB-C tuner. Jeg har budt på den som et alternativ til f.eks. en Clint tuner.
|
|
![]() |
|
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 930 |
Så tror jeg desværre ikke der er DVB-C tuner i den.
|
|
![]() |
|
nej, det er jeg også bange for... Held og lykke med salget.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |