|
S: lidt af hvert (højttaler, hardware, router) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Nick_S ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 385 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-April-2021 kl. 12:39 |
Hej Jeg skal i den grad ha ryddet lidt ud herhjemme. Jeg har lidt af hvert til salg, så tag et kig på nedenstående. I er velkomne til at byde på dba eller her. Fælles for det hele, gælder at jeg gerne vil af med det, så byd hvad I vil give for det - så må vi tage den der fra. System Audio Center SA720 Streacom HTPC Antec CPU Køler Huawei 4G Router Lian-Li ekstern RAID boks Intel 6700K inkl bundkort Antec kabinet Edit: Befinder sig i Frederikssund
Redigeret af Nick_S - 06-April-2021 kl. 20:34 |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lian-Li ekstern RAID boks 300 plus porto
|
|
![]() |
|
Nick_S ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 385 |
Av, det gør næsten ondt man selv har betalt næsten 2k for den boks. Giv mig lige et par dages betænkningstid, så vender jeg tilbage. Beklager desuden det sene svar.
|
|
![]() |
|
Jonas_R ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 766 |
I7-6700K uden motherboard - 600 kr afhentet.
|
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
450,- for Lian-Li ekstern RAID boks. Henter selv hvis det er i Frederikssund.
|
|
![]() |
|
Jonas, jeg vil helst gerne have solgt det som et sæt, beklager. Kandersen, det er en aftale. Jeg smider dig en pb med mit nummer, så skriv lige til mig, så arrangerer vi nærmere.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |