|
S: Lidt forskelligt |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Kejserjorn ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2007 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 309 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Februar-2013 kl. 20:51 |
Hej alle,
Jeg har lidt småting i overskud, som hermed sættes til salg. Der er ingen kvitteringer og ingen original emballage, men alt virker og er i fornuftig stand. Ram og netkort kender jeg ikke mere til, end hvad der kan googles, men de virkede alle da jeg pillede dem ud af de respektive computere. Lindy HDMI switch HBO: 150.- Samsung 500 GB - 2,5" HDD HBO: 200.- D-Link DI-524 Trådløs router HBO: 50.- Lidt blandede RAM - alle til bærbar Ingen HBO: Samsung 2 GB DDR3 1333 Mhz Promos 1 GB DDR2 800 Mhz Hynix 1 GB DDR2 667 Mhz Corsair Valueselect 1 GB DDR2 533 Mhz Infineon 512 MB DDR2 533 Mhz Trådløse netkort til bærbar Ingen HBO: Intel 512AN_MMW - Mini PCIe Intel WM3945ABG MOW2 - Mini PCIe Tingene kan sendes for købers regning eller afhentes i Silkeborg. /Kejserjorn |
|
![]() |
|
ThomasP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vil gerne byde 150 kr. inkl. brevporto for Lindy HDMI switch
|
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
200 inkl. porto til København for 2.5" harddisk.
|
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
Kejserjorn ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2007 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 309 |
Ikke noteret, HBO er uden porto
|
|
![]() |
|
brr_dk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
Hvad skal det koste at få sendt din router ?
På forhånd tak, Brian |
|
![]() |
|
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1333 |
og for den sags skyld switchen?
|
|
![]() |
|
Tingene kan sendes for PostDanmarks takster, enten som brev eller som pakke. Switch koster nok 16.- og Router 35.- vil jeg gætte på - begge som brev. Har ikke lige en vægt, men det må ligge deromkring.
Alternativt som pakke: http://www.guloggratis.dk/gporto
|
|
![]() |
|
ThomasP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
150 kr. + porto for switch.
|
|
![]() |
|
brr_dk ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 278 |
Jamen så siger jeg 85,- inkl porto for din trådløse router.
Hilsen Brian |
|
![]() |
|
Noteret
|
|
![]() |
|
Jeg kan notere som 50.- plus porto. De 35.- for brevporto er et gæt, og jeg ved ikke om det holder, før jeg har pakket den, og haft den på en vægt...
|
|
![]() |
|
Jamen du siger til når du har haft den på vægten.
Brev er ok, og 50 + porto er jeg med på, dog under forudsætning at forsendelse ligger på skitseret niveau. Hilsen Brian |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |