recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Lidt netværks udstyr
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Lidt netværks udstyr

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JesperRou Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-August-2009
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 202
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JesperRou Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Lidt netværks udstyr
    Sendt: 10-Januar-2022 kl. 16:43
Jeg har skiftet kraftigt ud i netværket og følgende er blevet til overs:

Ubiquiti EdgeRouter X
Kommer med strømforsyning
Pris ide: 100,-


Ubiquiti UniFi Video Recorder - UVC-NVR 2TB
Eneste link jeg kan finde hos UBNT er til pdf: https://dl.ubnt.com/guides/unifivideo/UVC-NVR-2TB_QSG.pdf
Købt i '17 og har stået aktiv i min overvågning i ca. 3 år. Glimrende lille produkt, hvis man ikke vil have en UDM Pro.
Kommer med fod, strømforsyning og 2tb harddisk.
Pris ide: 750,-


HP 1410-24G Switch (J9561A) - RESERVERET
Unmanaged plug-and-play gigabit 24 ports switch, kan rack-monteres (med vinger).
Pris: Gratis, hvis afhentet.

Udstyret står i Skovby, vest for Aarhus.


Redigeret af JesperRou - 11-Januar-2022 kl. 13:34
Til top
ekelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-August-2006
Sted: Aalborg Denmark
Status: Offline
Point: 1398
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ekelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2022 kl. 19:52
hvor langt bor du fra motorvejen den switch kunne nemlig godt være noget hvis ikke den er væk
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
Til top
JesperRou Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-August-2009
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 202
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JesperRou Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2022 kl. 20:03
Oprindeligt skrevet af ekelund ekelund skrev:

hvor langt bor du fra motorvejen den switch kunne nemlig godt være noget hvis ikke den er væk


Har sendt dig en personlig besked.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu