|
S: Lidt Squeezebox (Touch/duet) |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
antilles ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2009 Sted: BallerupDenmark Status: Offline Point: 389 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er Duet ikke reciever PLUS remote??? Jeg byder 300 for Duet. Hvor bor du, så kan jeg sige om jeg har mulighed for at afhente. Mvh, Martin
|
|
![]() |
|
GreedyDK ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-September-2011 Sted: Odense Status: Offline Point: 64 |
Den skal sendes, så det må blive 350 plus porto.
|
|
![]() |
|
Wuffer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
Claus noteret med 700 for Touch
Antilles noteret med 300 for Duet (jo det er med controller). GreedyDK det er modtaget. Det befinder sig i Valby :)
|
|
![]() |
|
antilles ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2009 Sted: BallerupDenmark Status: Offline Point: 389 |
Cool, så har jeg bestemt mulighed for at afhente.
|
|
![]() |
|
Wuffer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 01-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 615 |
Moli har budt 750 for Touch - noteret.
Lukker og slukker kl. 19.
Redigeret af Wuffer - 05-September-2012 kl. 17:18 |
|
![]() |
|
Salg sluttet.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |