|
S: Limited Star Wars X360 m. 37 spil og Kinect |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DennisBrix ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 31-August-2014 Status: Offline Point: 28 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-August-2014 kl. 09:25 |
Da jeg har opgraderet til den nye Xbox sælger jeg dermed en komplet pakke med tæt på års underholdning! 37 spil, kinect og 2 controllere og 2 guitare til Guitar hero.
Se spil nedenfor: Diablo 3 Fable 2 limited Edition Guitar Hero 3: Legends of Rock inkl Guitar Guitar Hero 4: World Tour inkl Guitar Lego Indiana Jones / Kung Fu Panda Bundle Far Cry 2 Madden 25 Madden 11 Dead Rising Spiderman 3 Kinectimals – Now with Bears! Lego Star Wars – Hele Sagaen (Dansk) Eragon Pure Lego Harry Potter år 1-4 Collectors edition Dead Space Skyrim Fight Night Round 4 Lego Batman Dragon Age Origins Collectors Edition Mini Ninjas Star wars – The force unleashed Kinect Adventures Gears of War Fall out 3 Kinect Active 2 – Inkl pulsmåler og elastik Mass Effect 2 Alan Wake Batman Arkham City Forza 3 – Limited collectors Edition Brutal Legend (x2) Star Wars Kinect Golden Eye reloaded 007 Portal 2 Scene It: Movie trivia game inkl 4 buzzers
2 controllers, hvid kinect(med tv-holder) og limited Star
Wars X360 med 320 GB HDD med R2D2 lyde og maling samt controller malet som C3PO. Pris ide: 2000 Det hele befinder sig i Esbjerg, men er i Nordjylland en gang om måneden så kan også leveres på strækningen her imellem :) /Dennis Redigeret af DennisBrix - 31-August-2014 kl. 11:21 |
|
![]() |
|
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fed samling - også selvom jeg er en Playstation-dude. :)
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
Fed x-box, var tæt på at købe den da den kom, men så lidt jeg spiller ville det være rent overkill
|
|
![]() |
|
DennisBrix ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 31-August-2014 Status: Offline Point: 28 |
Helt sikkert en god samling :)
Det kan tilføjes at gamestop har tilbudt 1500 for pakken så budene starter ved 1501 :)
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
hvis jeg havde haft de 1500 kr ville jeg uden tøven have købt den, er SW nørd og den box er bare så fed
|
|
![]() |
|
Ghystro ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-August-2011 Status: Offline Point: 66 |
Går ud fra standen er super?
- har du stadig emballagen til Xbox'en?
|
|
![]() |
|
Jeps kasse og kvitteringen følger med.
|
|
![]() |
|
Interesseret Ghystro?
|
|
![]() |
|
Ghystro ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-August-2011 Status: Offline Point: 66 |
Tror desværre jeg springer fra - beløbet er lige højt nok, til at retfærdiggøre et køb så lidt som jeg spiller!
- var ellers nemt, for arbejder i Esbjerg...
|
|
![]() |
|
Op :)
|
|
![]() |
|
BowieCool ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Januar-2007 Status: Offline Point: 1134 |
Har sendt dig en PM....
|
|
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |